heb ik iets verkeerds gezegd?

Ik ben verliefd op een jongen, ik praat er heel soms mee omdat ik niet veel durf maarja, net hadden we gewoon zoon standaard gesprek van hee allesgoed bla bla bla en toen vroeg ik of hij nog leuke dingen ging doen deze vakantie maar ja dan reageert hij ineens helemaal niet meer… Hij heeft het wel gelezen.
Had ik dat niet moeten vragen ofzo of ben ik te opdringerig? Wat zou ik nu zeggen?

Hij heeft nog steeds niet geantwoord, niet dat ik een antwoord wil maar ik vind het best irritant dat het er in ieder geval op laat lijken dat hij me ineens ontwijkt/negeert…
Kan ook aan mij liggen hoor :cold_sweat:

Misschien is hij bezig met iets?
Gewoon even afwachten.

Ja is ook :slightly_smiling_face: maar hij bekeek t 25 min geleden en nu is hij offline

Hij reageert heus wel hoor :slightly_smiling_face:

en wat nou als hij gewoon niet meer reageerd, ook gezellig :stuck_out_tongue:
ik ben gewoon snel onzeker over wat een ander denkt en hier ben ik dan bang voor :flushed:

ik “negeer” nu ook iemand omdat ik bezig ben met wiskunde. Ga zo weer terug praten haha, maar ik heb ook geen probleem met diegene dus zal wel oke zijn joh.

Mens waar maak je je druk om als hij niet reageerd dan reageerd hij niet, je gaat toch geen dingen forceren

haha oké dat zal dan ook wel :wink:

Heb je een vraag gesteld of een normaal antwoord gegeven?
Want ik heb zelf de theorie dat als het geen vraag is, ik niet direct of zelfs helemaal niet hoef te antwoorden haha

Ik snap het niet helemaal wat je bedoeld maar ik heb letterlijk gezegd: “ga je nog wat leuks doen deze vakantie”

Nouja je zegt gezegt ipv gezegd dus in principe heb je wel iets verkeerd gezegd ja.

hahahaha daar heb je een punt hoor.

Dan verbeter je het, is het nog verkeerd haha. Gezegd dus.

woops dankje.

Ik heb niks meer gezegd dus ik zie wel…

Ok hij is regelmatig online maar hij heeft sinds zondag niet meer gereageerd…
gewoon schijt aan hebben dan maar? of wat zou ik doen :cold_sweat:

Ik ken het geloof me, ik doe veel moeite om niets te zeggen. Laat hem maar iniatief nemen!

Ja volgensmij is hij best hendig uitgevallen en is hij het al weer vergeten :pensive:’ erg iritant.
Oké ik heb niet veel geduld moet ik zeggen maarja…

Vergeten? Dan vind ik het wel een beetje een sukkel :flushed: Ik zou niet reageren maar ik weet dat het moeilijk is! Ik heb donderdag wat gebroken hij wist het en heeft vanaf vrijdag niets laten horen terwijl we wel ‘wat’ hadden… achja.