heb ik iets fouts gedaan?

gister met gym had ik m’n vriendin der vest geleend,
en die moest ik daarna thuis wassen enzo.
ik had haar dus gsmst voor de grap:
het spijt me echt, maar je vest is helemaal geschrompen in de was! sorry sorry sorry!
omdat ik haar wou terugpakken van iets wat ze bij mij had uitgehaald.

vandaag vroeg ze aan me wat ik nou moest doen over die vest,
zei ik zo van, jaa, het was een grapje, maar ik wou je terugpakken.
ik denk zo van, ze vat het vast wel goed op. zo is zij wel.
niet dus.
dus ik zo van, maar je smste ook niet terug ofzo!
toen zei ze dat ze een kutdag had, maar op school deed ze gewoon normaal, en ik kon toch ook niet weten dat het opeens zo kut met der ging.
ik vroeg dus waarom ze gister zo een kutdag had, zei ze, oh gewoon.
voor de rest van de dag heeft ze me gewoon negeert, terwijl ze wel gewoon tegen de rest normaal deed.
ik heb een blokuur frans naast der gezeten, en ze heeft helemaal NIETS tegen me gezegt.
ze zat ook met der rug mijn kant op enzo.

heb ik nu iets fouts gedaan?
want ik heb der net ookal gesmst van, he, is er iets ofzo?
en ze smst gewoon niet terug.
ik vind het echt zo raar!
want het is best wel een goeie vriendin van me enzo.

wat vinden jullie?

nee, ik vind van niet
volgens mij is er iets anders aan de hand en wil ze er niet over praten

Als je gewoon goede vriendinnen bent moet zo’n flauw grapje gewoon kunnen, maar inderdaad als zij dan een wat mindere dag heeft kan ze het niet goed opvatten.

Dus laat het even rusten, of stap op haar af en zeg dat je het niet zo bedoeld hebt, en vraag dan hoe het met haar gaat en zo.

Naja, ik vind dat je helemaal niks verkeerd hebt gedaan! En je kon niet weten dat zij een kutdag had gehad. Jullie zijn goede vriendinnen, een grapje moet ze begrijpen toch…

ze vond het geen geslaagd grapje

Wel raar, misschien vind ze je op een of andere manier irritant? O_o
Misschien moet je haar nu ook gaan negeren.(zo pak ik het altijd aan)

vind ik ook niet.
als jullie goede vriendinnen zijn, kan je heus wel eens een geintje uithalen, en dat hoort je vriendin dan ook te begrijpen. dat betekent dus dat er bij je vriendin iets dwarszit. spreek met haar af om even goed bij te kletsen. succes in ieder geval!

Ik vind niet dat je iets fouts gedaan hebt.
Je kan denk ik het beste je vriendin even boos laten zijn, dat heeft ze blijkbaar nodig.

Je mag best lidwoorden gebruiken.

@ TS, ik denk niet dat jij iets fout gedaan hebt, maar misschien in haar ogen wel omdat ze al een kutdag had. (Zou een rare reden zijn, maar zulke dingen zie ik vaak genoeg x]) Gewoon even op haar afstappen als ze zo blijft doen!

@ Akusesu ik ook. ik wacht gewoon tot zij het goed maakt.
Jij hebt niet echt iets fout gedaan, dat grapje was gewoon een grapje, dus tja. Jij kon ook niet weten dat zij een kutdag had dus ik zou gewoon ook niets meer tegen haar zeggen, en wie weet, misschien doet ze morgen weer gewoon aardig. Maar als ze dat doet, vraag dan wel waarom ze zo lullig deed, anders is het alsof het jou niets uitmaakte en dan doet ze het de volgende keer opnieuw.

super bedankt allemaal! (:

Ik vind niet dat jij iets fout hebt gedaan, maar zij blijkbaar wel? Vraag het haar morgen gewoon even =)

Haha ik vind het wel een goeie. Als vriendinnen moet je daar gewoon om kunnen lachen hoor.

Ik zou haar ook negeren, ze komt vanzelf wel terug.

Ik denk dat er wat anders aan de hand is. Sowieso is zij in fout als ze niet eerlijk zegt wat er scheelt.