heb ik iets ergs ?

Hallo iedereen,

ik ben een meisje van 17 jaar en ik heb al meer dan 2 jaar hele erge hoofdpijn en migraine aanvallen. Sinds 2 weken is deze hoofdpijn verandert. Ik heb veel druk achter mijn ogen en sochtends is de hoofdpijn het ergst. Ik slaap heel slecht en ben ert onrustig. Ik ben vaker naar de dokter geweest hiervoor maar ze gooien het steeds op stress. Ik heb veel meegemaakt maar ik zit hier niet echt meer mee. Gisteren viel ik bijna flauw. Mijn lichaam werd heel zwaar en ik zag allemaal zwarte stipjes voor mijn ogen en erg duizelig. Omstanders zeiden dat ik ook lijkbleek was. Ik heb morgen een afspraak staan bij de dokter. Ik denk dat er meer aan de hand is met mijn hoofdpijn. Ik ga dan op zoek op internet en wat er uit komt maakt me nog banger namelijk : hersentumor. Ik heb erg veel van deze symptomen. Wat zou het verder nog kunnen zijn ? Ik ga een stokje bij de dokter er voor steken als ze weer zeggen dat het stress is. Ze moeten maar even verder kijken aangezien de hoofdpijn veranderd is. Mijn school lijdt hier erg onder. Ook heb ik last van eten. Ik heb de hele dag erg veel honger maar als ik een paar happen eten heb gehad kan ik niks meer eten. Ik zit nu al 2 weken thuis. Aangezien ik dacht dat ik griep onder de leden had. Met veel rust moet zoiets over gaan. Alleen dat is dus niet zo.

ik hoor graag wat jullie denken

xx anoniempje

Stop met zoeken op internet! Daar word je sowieso niet beter van en je gaat je er ook niet fijner van voelen.
Schrijf de symptomen die je hebt op een briefje, zodat je morgen niks vergeet. Sterkte!

Tja, aangezien wij geen dokters zijn kunnen wij hier natuurlijk niets over zeggen.
Probeer niet te veel te stressen over wat het kan zijn en wacht gewoon je doktersafspraak af.
Enne; als je gaat googlen, op welke symptomen dan ook, komt er 9 vd 10 keer ‘kanker’ uit, dus laat je daar niet door gekmaken.

Volgens google heeft iedereen kanker…
Anyway, stress kun je ook onbewust hebben en het kan weldegelijk gevaarlijk zijn. Gewoon alle symptomen op een briefje schrijven inderdaad en afwachten tot je afspraak. En als de dokter je weer wegstuurd met stress, dan moet je misschien gaan aandringen op een second opinion. Laat je niet zomaar afschepen als het je niet lekker zit!

Niet meer op internet gaan kijken! Ik weet hoe lastig het is omdat ik ongeveer hetzelfde had. Ik had afgelopen jaar Pfeiffer, later werd het erger en kreeg ik wat symptomen erbij. Toen ik naar de dokter ging zeiden ze dat het kwaadaardig kán zijn. Ik ging op internet kijken en kwam uit op lymfeklierkanker. Ik was bang, scheet in mijn broek en wist niet meer wat ik moest doen. Na vele onderzoeken heb ik het toch niet. Ik weet zeker dat als ik niet had gekeken, het niet eens in mijn hoofd zou opkomen.

Alsjeblieft, kijk niet meer op het internet. Het maakt je zo bang, waarschijnlijk om niets.

Laat je sowieso niet gekmaken door wat je op internet leest! Stress kan echt ontzettend veel invloed hebben op je gezonheid, dus dat kan het zijn. En dat kan echt schadelijk zijn! Hup, naar de dokter met al je klachten! Het zal vast niks extreems zijn als kanker.

Niet gaan zitten googlen meid! Het klinkt hard maar als je Google als dokter gebruikt, heb je altijd kanker of iets anders vreselijks. Morgen gewoon naar de dokter gaan en benadrukken hoezeer dit jouw leven beheerst en hoeveel last je ervan hebt. Desnoods iemand meenemen anders? Succes in ieder geval!

miss stoppen met zoeken. Als iedereen zijn/haar klachten in google zou invullen gaat iedereen dood!

Het klinkt niet echt lekker, maar wat is er uitgekomen bij de dokter? Ben je al meer te weten gekomen? Toevallig weet ik nu ook dat allergieën ook hoofdpijn kunnen veroorzaken. Een vriendin van mij had ook altijd hoofdpijn en toen is zij gestopt met melkproducten te eten en nu voelt ze zich veel beter. Je zou ook even op NAET kunnen zoeken. Dit doe ik zelf, het is een allergie-eliminatie therapie en er staan zulke goede reacties online dat ik het wel moest proberen. Ik ben nog niet ver genoeg voor duidelijke verbetering, maar er komt bij mij zo veel aan het licht en er wordt zoveel duidelijk. Heel veel dingen in je lichaam hebben met elkaar te maken en dit zou misschien wel eens iets kunnen helpen voor jou!

Hoe staat het ervoor met je ogen? Het kan ook dat je zicht slechter is en je hoofdpijn krijgt van dat je ogen zich zo moeten inspannen.

Ga aub niet op internet zoeken, ik ben er ook schuldig aan ik volgens het internet had ik ook een goedaardige tumor wat dus gewoon een adertje was die op me huid was gaan groeien maar goed.
Zeg tegen de dokter dat dit niet door stress komt en dat je er zo lang last van hebt en wilt weten wat het is.

Op internet zoeken werkt echt niet… Dan zou ik Pfeiffer, botkanker en weet ik veel wat allemaal hebben. Al had Pfeiffer gekund aangezien al drie meisjes uit onze klas besmet zijn geraakt.

Maar weet je al wat het is?