Hallo iedereen,
ik ben een meisje van 17 jaar en ik heb al meer dan 2 jaar hele erge hoofdpijn en migraine aanvallen. Sinds 2 weken is deze hoofdpijn verandert. Ik heb veel druk achter mijn ogen en sochtends is de hoofdpijn het ergst. Ik slaap heel slecht en ben ert onrustig. Ik ben vaker naar de dokter geweest hiervoor maar ze gooien het steeds op stress. Ik heb veel meegemaakt maar ik zit hier niet echt meer mee. Gisteren viel ik bijna flauw. Mijn lichaam werd heel zwaar en ik zag allemaal zwarte stipjes voor mijn ogen en erg duizelig. Omstanders zeiden dat ik ook lijkbleek was. Ik heb morgen een afspraak staan bij de dokter. Ik denk dat er meer aan de hand is met mijn hoofdpijn. Ik ga dan op zoek op internet en wat er uit komt maakt me nog banger namelijk : hersentumor. Ik heb erg veel van deze symptomen. Wat zou het verder nog kunnen zijn ? Ik ga een stokje bij de dokter er voor steken als ze weer zeggen dat het stress is. Ze moeten maar even verder kijken aangezien de hoofdpijn veranderd is. Mijn school lijdt hier erg onder. Ook heb ik last van eten. Ik heb de hele dag erg veel honger maar als ik een paar happen eten heb gehad kan ik niks meer eten. Ik zit nu al 2 weken thuis. Aangezien ik dacht dat ik griep onder de leden had. Met veel rust moet zoiets over gaan. Alleen dat is dus niet zo.
ik hoor graag wat jullie denken
xx anoniempje