Heb ik het verpest?

Hoi allemaal,

Anderhalve week geleden heb ik een leuke jongen ontmoet tijdens het uitgaan. We hadden samen een hele leuke avond gehad en na afloop heeft hij ook mijn nummer gevraagd. Toen ik thuis kwam kreeg ik berichtjes dat hij het heel gezellig met me vond en maar snel weer een keer moeten afspreken, en of ik veilig was thuisgekomen.
De volgende dag wensde hij me nog goedemorgen en 's avonds vroeg hij of ik nog wat ging doen. Daarna heeft hij dag niet meer gereageerd. En dat werd beetje probleempje juist. Hij reageerd best wel kort en als ik wat stuur reageerd hij hele tijd niet, waardoor ik aan mezelf ga twijfelen. Want hijs wel veel online. Ik wil niet vervelend zijn dus ik stuur niet elke dag wat, en hoopte hierdoor dat het ook beetje meer vanaf zijn kant zou komen. 2 dagen erna stuurde hij eindelijk zelf wat, over op welke school ik heb gezeten, we hebben toen even zitten kletsen. Ik merkte dat hij toen sowieso kort en krachtig reageerde dus ik dacht…ik stel me aan, is gewoon zijn manier van reageren en waarschijnlijk over whatsapp geen kletskous. Daarna 2 dagen weer niets gehoord, dus stuurde ik hem weer wat. Waarop hij weer normaal reageerde, maar dan op een gegeven moment niet meer reageerd. Dag erna vroeg hij of ik 's avonds naar de stad zou gaan, waarop ik ja antwoordde. Ik vroeg of hij ook kwam, waarop hij zei dat hij thuis ging uitbrakken want hij had een feestje gehad. Ik zei als grapje dan kan je samen met mij hieer komen uitbrakken. Maar nee, werd hem niet. Dag erna vroeg hij weer ;s avonds ga je de stad in, ik zei ja heel even. Waarop hij zei tot zo. Eenmaal in de stad kwam hij niet en bleek naar ander cafe gegaan. Ik vertekde dat ik wegging en dat ik langs t cafe loop om me fiets te halen, en dan misschien even gedag kon zeggen. Maar hij reageerde niet terwijk hij online was, dus ik stuurde vraagtekens en dat ik in de fietsenstalling ben als hij gedag wilt zeggen. en doei dan niet. Toen geen reactie meer gehad. Volgende morgen wel berichtje gehad wat hij had gestuurd toen ik aan t slapen was. Van haha sorry schatje, ik was ergens anders slaap lekker xxxxxx Daar heb ik toen niet meer op gereageerd. En vanaf nu 2 dagen niets gehoord…had hem ook gelukkig nieuwjaar gewenst maar geen reactie.
Nu ik dit berichtje zo schrijf zie ik wel beetje dat ik me misschien aanstel. Ik vind namelijk niet snel iemand leuk en als ik eindelijk iemand leuk vind dan verlies ik mezelf vaak een beetje. Ik ben van mezelf helemaal niet opdringerig maar ik begon zo te twijfelen dat ik waarschijnlijk te opdringerig ben overgekomen, en het hierdoor heb verpest. Wat vinden jullie? Ik heb ook besloten helemaal niets meer te sturen, of weer over aantal dagen?
En eerlijk gezegt word ik soms ook wel moe van mezelf als ik eenmaal iemand leuk vind. :dry:

Niemand?

Ik denk dat je het beste even kan wachten tot hij jou eens wat stuurt. Je doet veel moeite voor die jongen als ik het zo lees, maar laat hem ook eens moeite doen voor jou! Er wordt wel eens gezegd dat jongens onbereikbare meisjes leuk vinden, want daar kunnen ze achter aan jagen. Als jij in zijn armen valt, heeft hij niks te veroveren. Ik snap heel goed dat je hem erg graag wilt spreken, en het is ook een beetje verwarrend omdat hij wel een lief smsje stuurde nadat je hem was misgelopen. Maar geloof me, een jongen moet moeite voor je doen, anders is hij je echt niet waard. Het moet wel van twee kanten komen. Als je hem een poosje niet smst, gaat hij zich denk ik wel afvragen waarom jullie niet meer smsen en zal hij denk ik wel een smsje naar jou sturen. Jij hebt hem de laatste keer een gelukkig nieuwjaar gewenst, en ik vind het best vreemd dat hij daar niet op heeft gereageerd. Ik zou zeggen: nu is het zijn beurt!

Als hij je leuk vindt, zal hij vanzelf wel bij je terugkomen als je een tijdje niks van je laat horen. En als hij dan begint met praten, niet meteen overdreven enthousiast reageren, maar ook niet te oppervlakkig. (:

Oke! Dank jullie wel. Dat gevoel had ik inderdaad ook. Hij reageerde altijd wel lief als ik tegen hem sprak alleen ergens miste het initiatief van hem. Maar ik ken hem daarin verder ook niet goed, dus is dat zo moeilijk. En ik heb het idee dat toen ik hem voor het laatst sprak het heb verpest, met dat ik hem in de stad zo graag wilde zien. En dat bedoelde ik met de opdringerig. En de app waarin ik hem nieuwjaar wenste stuurde ik naar iedereen, dus misschien reageerde hij niet omdat het onpersoonlijk was? Maar ik ga nu niks meer sturen…hoe moeilijk ook…dan weet ik ook hoe het zit…

Alsof ik mezelf hoor praten, ik herken me totaal in jou verhaal en gevoel. Maar helaas heb ik ook geen oplossing :frowning_face: Maar inderdaad even niks sturen… dat advies had ik ook gekregen en ik ging juist wel dingen sturen. Waarna het was van "eh je vraagt te veel aandacht en gaat te snel dit was het’

Oke, het is best wel dubbel ik krijg van een vriendin te horen dat ik wel wat moet sturen, gewoon van hee heb je leuke oud en nieuw gehad? Aangezien ik een sms naar hem stuurde met gelukkig nieuwjaar wat ik naar iedereen stuurde Zou Hij daarom niet gereageerd hebben? En ik heb zelf verder ook niet meer gereageerd… En vinden jullie me opdringerig geweest? Want hij ging natuurlijk met vrienden uit, en ik wilde hem misschien iets te graag zien…en toen misschien te veel apps gestuurd?

Ik vind je niet opdringerig hoor, maar ik weet ook niet wat in de hoofden van jongens omgaat :wink: Als jij degene bent die het laatste iets gestuurd heeft wacht even af. Het is inderdaad vervelend en je wilt duidelijk maken dat je aan hem denkt maar hij komt vanzelf wel als die wilt. Anders pijnlijk en helaas maakt het duidelijk hoe serieus hij is.
Ik weet dat denken en voelen iets anders is. Want ik zou het ook mega rot vinden.

Ik denk niet dat je het hebt verpest maar ik denk dat je nu gewoon even niks meer moet sturen en wachten todat hij begint. Jij hebt nu al een paar keer hints gegeven om af te spreken enzo, nu is het zijn beurt!

ik zou niets meer naar hem sturen. lekker hard to get spelen. hij komt maar achter jou aan:P :upside_down_face: