het topic hieronder heb ik een tijdje geleden gepost:
lieve girls,
vanavond is het dan weer zover, er is een leuk feestje. vorig jaar was het erg leuk (ik was wel heel dronken) en begon het eigenlijk ook een beetje met een jongen. ik vind die jongen leuk maar ik ben nog geen stap verder…
ik had de hele week al zin in dit feestje en had helemaal voor me hoe ik het zou aan pakken met die jongen.
maar nu. gister ben ik uitgeweest, nouja we zijn even langs een cafe geweest. mijn vriendinnen vonden het allemaal heel leuk en waren erg vrolijk enzo. ik was eerst ook vrolijk maar ik vond het daar helemaal niet leuk omdat ik er een beetje buiten viel en daardoor begon ik me steeds onzekerder te voelen en werd het nog minder leuk.
nu ben ik bang dat ik vanavond er weer buiten ga vallen en ik voel me nu heel onzeker. hierdoor zie ik het ook niet meer zitten met die jongen en heb ik helemaal geen zin meer…
weten jullie raad?
maar nu:
ik had het die avond echt super leuk en ik viel totaal niet buiten de groep en ik had ook nog even contact met die jongen.
nu dacht ik dat ik hem niet meer leuk vond maar vanochtend onder weg naar school op de fiets haalde hij mij in. toen ik hem zag kreeg ik gelijk weer zo’n leuk gevoel. maar hij fietste langs zonder me aan te kijken of iets te zeggen…
nu moet ik weer de hele tijd aan hem denken…
ik zie hem eigenlijk alleen tijdens het uitgaan en hij heeft ook al een keer of 6 een ‘versier poging’ gedaan. we hebben de eerste keer gezoend maar daarna kapte ik het telkens af… en een soms negeerde ik hem zelfs compleet als ik hem zag…(waarommm?)
de laatste tijd zegt hij eigenlijk niks meer als ik hem zie tijdens het uitgaan. waarschijnlijk heb ik dit zelf veroorzaakt met mijn onaardige negeer gedrag. maar eigenlijk wil ik wel weer contact met hem…
zal/kan ik nog contact zoeken tijdens het uitgaan? en hoe kan ik dat dan het beste doen? want ik denk dat hij me nu niet helemaal meer snapt haha !
liefs,