Heb ik het recht om kwaad te zijn?

Sinds enkele dagen ben ik samen met een jongen . Nu het probleem die jongen was enkele weken daarvoor geinteresseerd in mijn beste vriendin. Hij stuurde toen zo smsjes naar haar als: Je bent mooi, kwil u echt als lief, enzo van die dingen. Dan enkele weken later werd ik bevriend met hem en stilaan kregen we iets, maar wat doet mijn vriendin nu. Nu zou ze naar hem smsjes hebben gestuurt van: “Wie vind je het mooist? Mij of Lindsey?” en “Moet je mij niet hebben als lief, want eerst waart ge toch op mij.” Nu vind ik dat ik het recht heb om eigenlijk kwaad op haar te zijn, maar mijn zus heeft daar heel andere gedachten over. Zij zegt eerder dat ik me niet zo druk moet maken daarover. Hoe zouden jullie reageren in mijn situatie?x

Ik zou vragen waar het op slaat.

Je zal commentaar krijgen op je Belgisch Nederlands… Maar ik versta je :slightly_smiling_face:

Ik vind dat je het recht hebt om boos te zijn, ik zou ook boos zijn…

Maar een jongen die serieus op zulke sms’jes ingaat is je liefde niet waard…

Ik zou aan je vriendin vragen waarom ze van die smsjes naar hem stuurt want het is niet bepaald aardig van haar als ze weet dat jullie twee samen iets hebben. Tenminste, ik neem aan dat ze dat wel weet. Waarschijnlijk is ze gewoon jaloers dat jij nu de aandacht van die jongen hebt en zij niet meer.

Het is wel een beejte lullig van je vriendin ja, zei heeft haar kans eigenlijk gehad, maar toen is ze er blijkbaar niet op ingegaan. Anders hadden ze toen wel iets moeten krijgen…

Maar ik zal niet meteen kwaad worden, maar er gewoon rustig met der over gaan praten!!

Ik vind het ten eerste vaag van die jongen dat hij zo snel ineens van ‘lief’ kan wisselen. En het is duidelijk dat je vriendin het er ook niet mee eens is als ze zulke smsjes stuurt, ze hebben je dus beide wat uit te leggen vind ik.

Vond zij hem ook leuk voor jullie wat kregen? Want dan heeft ZIJ het recht om kwaad te zijn. En verder vind ik het wel logische vragen die ze stelt. Misschien moet je zelf even nagaan of je voor hem niet een 2e keuze bent (klinkt miss hard, maar daar lijkt het wel op naar mijn mening).

Neeh zij vond hem toen helemaal niet leuk. Zij vond hem juist lelijk enzo, daarom vind ik het zo raar dat ze opeens die smsjes naar hem stuurt.

Oké dan heb je wel recht om kwaad te zijn, hoe reageert je vriendje op haar smsjes?

t lijkt wel een beetje alsof jij 2de keus bent voor die jongen.
eerst je vriendin en nu jij!
ik zou eerder voor de vriendschap kiezen dan voor die jongen!

Das wel een goede vraag eigenlijk!

Je hebt het recht om kwaad te zijn.
Vraag haar gewoon waar ze mee bezig is en dat je het niet leuk vind.

ja daar heb jij recht op.

en van wie weet je dat ze zo’n berichtjes stuurt naar je vriendje? van je vriend zelf of via via?

Bwa mijn vriend zei dat dan tegen mij van wat mijn vriendin dan allemaal naar hem stuurde en hij vroeg dan aan mij wat ik zou antwoorden. Ik zei zo dan: Zeg gewoon mij, dan is ze gekwetst," en ik wou ook dat ze dan gekwetst was, want hoe kon zei achter mijn rug zo’n dinge doen. Maaar neeh dat wou mijn vriend niet. Hij vond het te zielig, want volgens hem heeft mijn vriendin een kei grote crush op hem, en dat zou haar anders kwetsen. Dus hij heeft dan dit naar haar teruggestuurt: Kvind jullie even knap.

Best wel een hele aparte actie van die vriendin. Ik zou aan haar vragen waar ze het lef vandaan haalt om zoiets te smsen.

^ Die jongen is best wel stom. Sorry, hoor. Maar ik vind hem nu echt overkomen als zo’n jongen die van aandacht houd.

Daar heb je zeker wel recht op…