Heb ik het recht om boos te zijn?

Anne is dus de vriendin van mijn broer, zij is 18 en mijn vriend is zelf ook 18. Ze zaten bij elkaar op de middelbare school maar gingen niet met elkaar om. Ze kennen elkaar nu eigenlijk door mij. Mijn vriend en ik zijn 1jaar samen en me broer en zijn vriendin 1,5jaar.

Gisteravond smste mijn vriend mij ‘Anne komt zo hierheen sytycd kijken vind je dat erg?’
Ik reageerde met ‘Heb jij haar uitgenodigd?’
Hij antwoordde: ‘Nee, anne zei dat ze sytycd ging kijken. En zij stelde voor om bij haar te kijken. Maar toen zei ik dat ze beter hierheen kon komen.’

Ik vind het zelf een beetje raar dat ze samen tv gaan kijken… Ik heb nu ruzie met me vriend omdat ik er later wat van heb gezegd. Ik heb het zelf aan 3 mensen nog gevraagd wat zij ervan vonden en zij vonden het ook raar… En toen zei me vriend ‘ja als ik het aan 3 mensen zou vragen zouden zij het niet raar vinden’. Ik kijk toch ook geen tv savonds met 1 jongen… :crazy_face:

Maar heb ik het recht om boos te zijn? En wat vinden jullie ervan?

ps; kan iemand dit naar Liefde & Boys verplaatsen? … -________- ’

Is inderdaad een raar geval. vraag aan allebei anders of er iets is gebeurd als ze allebei zeggen van niet zal dit ook wel niet zijn of vraag aan je broer wat hij ervan vind?

ik vind niet dat je nu al boos moet zijn. Het is de 1e keer, pas als het vaker gebeurd zou jij voorzichtig kunnen aangeven dat je er moeite mee hebt. Maar om nu al boos te worden is wel erg claimen.

Vraag aan je broer wat hij ervan vindt dat zijn vriendin tv gaat kijken met jou vriendje.

Ze gingen 2 weken terug samen naar de snackbar. Zij had trek in een ijsje en hij had trek in patat. Maar dan denk ik ; hoezo met haar? maarja…

Ik begrijp dat je het niet leuk vind, maar je moet je maar niet druk maken. Ik heb ook een vriend en ik kijk ook heel vaak televisie met andere jongens, of ga met ze naar de stad. En gewoon omdat ze vrienden zijn. Er is vast niks aan de hand :slightly_smiling_face:!

Is opzich wel wazig, mr waren hun al vrienden voordat jij iets met hem had?
Dan is het niet raar , mr gewoon vriendschap.
Je kan gewoon tegen hem zeggen dat je het raar vind enz…

Mag je er wel gewoon bij zijn als zij er ook is? als dat zo is denk ik dat er niet veel aan de hand is.
+ als jullie met zn 3e afspreken en je voelt een rare spanning (bijv, je mag hem ineens niet meer knuffele ofzo) dan zou ik pas gaan denken dat er iets mis is

Ja, maar ik zou eerder beledigd dan boos zijn

dit staat in fotografie omdat?

maar ik zou ook beledigd zijn iid…zou gewoon vragen waarom ze dat doeT?niet meteen boos worden gewoon eerst vragen waarom!

ik snap het niet.

Agree, er zit waarschijnlijk niks achter… Ik vind niet dat je het recht hebt om boos te zijn, beledigd wel… Maar boos? Als ze het samen goed kunnen vinden kan je ook wat samen gaan doen met z’n vieren (jij, broer, vriend, vriendin) dan trekken ze alsnog op maar dan ben jij erbij (voor als je dat wat fijner vind)

ik zou ook boos zijn, maar je moet ook je vriendje vertrouwen misschien is hetniet verkeerd bedoeld

verplaatst :slightly_smiling_face:

ik zou het ook vreemd vinden… en idd vraag aan je broer wat hij ervan vind?

Moeilijke situatie…
Ik vind wel dat hij eerlijk is. Hij laat je weten dat ze komt en vraagt je wat je ervan vindt.
Maar toch ja… ik begrijp wel dat je je er niet op je gemak bij voelt. Je kan hem gewoon zeggen dat je het liever niet hebt?

Misschien zit er voor de vriendin van je broer meer achter dan voor jouw vriend… ALS er al wat achter zit

En anders vraag je of je of mee mag kijken?

Blijkbaar heeft hij er geen verkeerde bedoelingen mee, anders zou hij het wel stiekem doen, maar hij vertelt het je en dat is al een goed teken :slightly_smiling_face: Ik zou het gewoon laten gaan…als hij iets doet met haar weet je meteen waar je aan toe bent :wink:

@ xoWing het is al gebeurt ;p.
OT: hij doet het niet stiekem, dus dat is al 1 positief ding. en ze kunnen best gewoon vrienden zijn vind ik :slightly_smiling_face:.