Heb ik het nu allemaal verpest?

Hey!

Ik ga proberen het zo kort mogelijk te houden.

Twee weken voordat ik tijdelijk naar het buitenland ben verhuist, begon ik te daten met een jongen. We hielden het vrij casual (uiteten, films kijken, seks) en dus geen ontmoeting met elkaars vrienden of ouders.
Nadat ik was vertrokken skypen we wel eens en tijdens zo’n gesprek had hij een vlucht geboekt om mij voor een week te bezoeken.

Nu ben ik iemand die graag wil weten waar ze aan toe is. Dus ik dacht ik ga dat face to face vragen. Hij antwoordde dat hij dat niet wist en er ook niet over had nagedacht. Bovendien was dat duidelijk niet z’n favo onderwerp.

Later gingen we naar een feestje waarbij een vriendin van mij me waarschuwde want ze had het idee dat ik meer gevoelens voor hem heb dan hij voor mij. Plus toen er naar gevraagd werd wat hij nu precies van mij was, werd er een grapje gemaakt over fuckbuddies en toen zei hij dat wij datgene waren. Ook nadat ik zei dat we aan het daten waren ipv fuckbuddies.
Met dat alles in m’n achterhoofd, plus drank en een leuke blaasontsteking was ik best een bitch tegen hem die avond.

Volgende ochten probeerde ik het uit te praten, excuses aanbieden en uitleggen dat ik gewoon niet zo lekker in me vel zit en dat ik daardoor alles heftiger “beleef/opvat” dan normaal. Dit kon ik alleen op dat moment niet heel helder benadrukken en er was veel onbegrip tijdens het gesprek. (Hangover i Guess) uiteindelijk hadden we besproken dat ik voortaan duidelijk tegen hem zou benadrukken hoe ik me voeld en wat er mis is.

Verder in de week hadden we geen ruzie meer maar er was nog wel een beetje spanning tussen ons. Hij Zoende me niet meer uit zichzelf en geen knuffels etc. Ik moet initatief nemen hele tijd. Terwijl dat daarvoor niet zo was.

En tijdens een van de laatste keren dat we seks hadden was hij aan het appen met een vriend van hem.

Op dag van vertrek was hij vrij afwezig. Op het eind zei hij dat hij wel een leuke week heeft gehad.

Bottom line: ik heb het gevoel dat ik het verpest heb. Denken jullie hetzelfde?

Ik hoop dat ik het duidelijk heb uitgelegd en anders mag je altijd vragen :slightly_smiling_face:

Oja en we zijn 20 en 19 jaar mocht dat belangrijk zijn.

Alvast thanks!

Ik denk dat je 'm gewoon even met rust moet laten, hij weet niet wat ie wil en het lijkt nu volgens mij alsof jij meer wil dan hij. Nou zeg ik niet dat hij dat echt niet wil, maar het is hem misschien nog niet duidelijk en als je nou wat minder contact hebt dan kan hij daar beter over nadenken.

Dat is wat ik denk in ieder geval. Alle jongens zijn anders. Je kunt 't 'm ook gewoon vragen.

Appen tijdens de seks…? Wtf.
Blijkbaar ziet hij jou gewoon als afleiding en niet meer dan dat. Het is maar net of je dit zelf ook wilt.

Ik zou hier ook niet mee verder willen gaan

Dit + Hoe kan hij appen tijdens seks?

Vroeg ik me ook af. Tenzij zij bovenop zit en hij de heletijd ligt te appen maar dan zou ik m toch echt in zn balzak stompen en weggaan