Heb ik het goed gedaan om het hem te vertellen?

Oud topic,

Nou ik heb het hem dus verteld dat ik 'm leuk vind :flushed:

ik denk dat hij bang is dat dit een grap is en dat hij voor schut word gezet. als hij je niet leuk had gevonden, had hij wel anders gereageerd denk ik!
komt goed

Wat een stoere actie van je! :bowing_man:

Hij klinkt wel erg lief, hoor! Ik denk dat hij onzeker is en gewoon niet kan geloven dat je hem echt-echt leuk vindt. En eigenlijk denk ik dat hij jou ook leuk vindt, anders reageer je niet zo.

Spannend zeg, laat je weten hoe het afloopt?

Hij heeft beloofd erover te nadenken en te praten :flushed:

Gave actie! Dat had ik nooit gedurfd. Ik denk dat het wel goed komt hoor! :slightly_smiling_face:

Volgens mij denkt iedereen hier hetzelfde: zijn reactie was echt geen afwijzing!

Ik ben heel benieuwd hoe dit afloopt :grinning:

Ik hoop echt dat ik morgen met hem kan spreken. Zijn vriend moet maar een keer alleen naar huis. Dus wie weet wat er morgen gaat gebeuren :flushed:

Ahw super lief! Ik hoop zeker voor een goede afloop voor je maar daar ga ik na zijn reactie wel van uit! Veel succes!

Echt super bedankt allemaal voor de lieve reacties. Ze geven me motivatie, maar als ik morgen met hem ga spreken, wat kan ik dan het beste zeggen?

We zijn trouwens allebei even oud :slightly_smiling_face:

Het is sowieso goed dat je het verteld hebt, en heel dapper! :slightly_smiling_face:

Maar vraag anders of hij in de pauze even kan praten/of hij even tijd heeft, of aan het eind van de dag? Ik denk niet dat hij dat vervelend of irritant zou vinden, als hij al aangaf dat hij later nog met je wilde praten. En hij vindt het denk ik sowieso niet erg om met jou te praten, hij vind jou leuk en jij hem ook! Waarschijnlijk is hij alleen maar verlegen :slightly_smiling_face:

Ik ben ook heel benieuwd, succes morgen! Ik hoop dat het wat wordt! :slightly_smiling_face:
En wie weet, als hij niet te verlegen is, komt hij misschien wel zelf naar je toe :wink:

Ik ben benieuwd, maar ik denk dat het wel goed komt!

Dankjewel. Opzich heb je best wel gelijk. Nu alleen nog bedenken wat ik wat op een goeie manier kan zeggen :upside_down_face:

Ik was vanochtend met hem een paar minuten alleen… Net toen ik wilde vragen of hij erover had nagedacht kwamen zijn vrienden. Wat kan ik doen? Want ik durf niet ech meer te praten.

Ten eerste: wat een lieve actie van je, en wat een schattige reactie van hem! Kan het komen dat jullie afstandelijker doen doordat jullie allebei nog niet zo goed weten wat de ander vindt of denkt? Misschien dat het wat ongemakkelijk is?

Hoe dan ook, ik zou toch nog proberen om even met hem te gaan praten. Snap dat je moed een beetje weg is, maar laat je niet uit het veld slaan omdat het iets afstandelijker is ineens. Komt vast wel goed! :slightly_smiling_face:

Ja we doen inderdaad iets afstandelijker en praten we wat moeilijker. Hij probeert wel tegen me aan te komen door toevallig overdreven uit te rekken of zijn been te strekken.

Ik wil op Facebook wel praten maar ik vind persoonlijk praten toch beter en online weet ik niet wie ik kan verwachten. Hoe kan ik zonder irritant over te komen met hem praten over de situatie? Want ik heb er nu eigenlijk wel een soort van spijt dat ik hem het heb verteld :bored:

Ik zou als ik jou was gewoon even een geschikt moment vinden. Je moet jezelf niet inpraten dat je irritant bent of er spijt van hebt! Want wat je gedaan hebt is super dapper natuurlijk. Ik zou inderdaad niet zulk soort dingen via Facebook doen, dingen kunnen dan nogal anders overkomen. Als ik jou was zou ik gewoon even een keer in de pauze bij hem zitten en vragen of je ergens kan zitten zonder zijn vrienden of na school. Zodat je gewoon even rustig de tijd hebt om het te vertellen en uit te leggen en zijn kant even horen!

Dat is nou juist het probleem. Ik kan zo een moment nooit vinden en hem ook nirt dwingen met mij te gaan praten. :cold_sweat:

Waarom denk je dat hij het vergeet? Misschien is het wel zo dat hij heel goed weet dat je met hem wil praten, maar dat hij het zelf niet durft. Want zijn reactie - toen jij zei dat je hem leuk vond - klonk heel onzeker, hij wilde écht zeker weten dat jij geen grapje maakte, en of je hem écht leuk vond. Tja, dat komt op mij over als een onzekere - maar wel lieve hoor hihi - jongen :slightly_smiling_face: Dus misschien kan je, als zijn vrienden erbij staan, vragen of hij je iets kan uitleggen over het huiswerk? (Stel dat hij bijvoorbeeld heel erg goed is in wiskunde of engels). Dan krijgen die vrienden hopelijk geen argwaan en kan hij je ‘helpen’, en dan kunnen jullie weer praten.

Daar dacht ik ook al aan… Maar ik wordt echt gekilled door het gevoel die ik sinds de dag heb dat hij vroeg of ik hem echt leuk vindt. Ik wil gewoon meer duidelijkheid maar het is of ik of hij of beide die niet durft.
Onze pauzes duren niet zo lang en ik durf weer niet niet naar hem toe met zijn vrienden. Het lijkt net ook alsof hun weten dat hij mij ook leuk vindt omdat ze een soort van gaan seinen en raar gaan doen. Mijn vriendin zegt dat ik het een weekje moet laten rusten maaja onze vriendschap is wat minder van geworden waar ik van baal omdat we beide wat afstandelijker zijn geworden.