Heb ik gelijk?

Ik wil eventjes van andere meiden horen hoe jullie erover denken…
Mijn probleem begon dus vannacht.
D’r was een jongen jarig waar ik een poos mee scharrelde, en een andere vriend die kwam speciaal voor mij naar mijn woonplaats.
Die jongen die jarig was, heb ik behoorlijk vaak aan gevraagd hoe het tussen ons zat. Want elke keer dat we iets doen is hij dronken en ontzettend irritant, en verder smst hij hardstikke droog enzo, dat is dan misschien wel gewoon hoe hij is… qua dat smsen betreft. Maar ik vond het wel tijd voor wat duidelijkheid.
Na een aantal keer gevraagd te hebben, zegt hij elke keer; ik weet het niet.
Dan komt dat voor mij over op een Nee, en heb ik geen zin meer om moeite in 'm te steken.
En gisteravond kwam ik dus die andere jongen tegen, en die bleek toch wel behoorlijk leuk te zijn, van 't een kwam t ander en zo hadden we gisteravond gezoend. Toen we een rondje maakten door de discotheek komt die andere jongen d’r aanlopen en begint hem ineens helemaal aan te vallen. Hij wordt eruit gezet, ik sta in tranen. Ik nog helemaal boos doen tegen die uitsmijters voor hem. Ik had hem een aantal keer gesmst dat ik wou praten en dat hij terug moest smsen. Maar hij reageerde niet. Ik heb nog aan zijn tante, die ook in de discotheek was, het hele verhaal uitgelegd. Dat het elke keer ‘ik weet het niet’ aan zijn kant was, en dat ik dat wachten zat ben enzo. Zij geeft mij groot gelijk.
Nu zegt hij ineens dat hij nooit heeft gezegt dat hij niks wou. Heeft hij ook niet gezegd, maar elke keer ik weet het niet, komt toch over alsof je niks wilt?
Nu is hij er helemaal klaar mee, door gisteravond. Hoewel ik me nu bijzonder kut voel, hoef ik ook niks meer met hem. Iemand die zo onduidelijk is, en dan nog jaloers gaat doen, hoef ik niks mee. Maar nu wil ik even van jullie horen of ik gelijk heb ja of nee, in de zin van dat ik weet het niet gewoon overkomt als een nee.

Ik vind dat je gelijk hebt. Die jongen doet alsof je zijn ‘eigendom’ bent, terwijl hij zelf heel vaag blijft. Gewoon vergeten die jongen (die jarig is), je verdient iemand beters.
En je moet je ook niet schuldig voelen vind ik. Hij moest maar duidelijk zijn, hij heeft z’n kans verkeken. (:

Ja ik vind dat je gelijk hebt. Als hij je zo graag wou, had hij dat gewoon kunnen zeggen aangezien jij duidelijk wel iets wou van hem.

Nou, ik had precies hetzelfde gedaan als ik jou was. Je kan moeilijk eeuwen op 'm gaan wachten, toch…?

Die jongen weet niet wat hij wil en geloof me, daar wil je geen relatie mee. Enkel problemen. Hij is misschien wel verliefd op jou maar een relatie hebben met iemand is meer dan dat, het moet werken en beiden moeten zeker zijn dat ze bij elkaar willen zijn. Mijn ex was zo, ik raad het je echt niet aan om nu voor 'm te zwichten maar dat zeg je al zelf :slightly_smiling_face:

Hij heeft 't voor zichzelf verpest dus jà je hebt gelijk.

Nou goed, het klinkt wel alsof jij gelijk hebt. Maar we weten zijn kant van het verhaal niet hè. Misschien is er wel iets waardoor hij zich rot voelt. Dus ja, maar je moet doen waarbij jij je goed voelt.

Fuck, dubbelpost, PC liep vast.

Oke. (:
Nu weet ik tenminste dat ik niet raar ben en het allemaal verkeerd zie, haha.
Dankjullie wel. (:

Je hebt gelijk! Als hij echt iets met je wilde had hij dat wel gelijk gezegd.

Dit dus
Ik vond zowieso allang dat jij gelijk hebt

Ik vind ook dat jij gelijk hebt, hij doet hartstikke vaag en als jij dan vervolgens iets met een andere jongen begint flipt hij helemaal… Dat slaat echt nergens op, laat hem gewoon lekker met rust en ga voor die andere jongen =)

Ja je hebt gelijk, maar je komt op mij een beetje over alsof je er toch niet helemaal klaar mee bent.
Misschien is het voor jezelf beter om toch nog met hem te gaan praten, als jullie alletwee gekalmeerd zijn.
Dan kun je het pas echt afsluiten.

Ja, je hebt gelijk. Ik kan begrijpen dat mensen het soms echt niet weten, maar dat betekent ook gewoon dat ze niet verliefd (genoeg) zijn.

Sowieso begon hij die jongen aan te vallen omdat hij jaloers is. Betekent niet dat hij nu opeens wel een relatie met je wil. Hij probeert zich er maar een beetje uit te lullen. Concentreer je maar op die andere jongen, die klinkt wel tof (:

Hier ben ik het wel mee eens.

ik zou hetzelfde hebben gedaan, moet hij maar duidelijk zijn.

Nou, ben helemaal klaar met hem en ben voor die andere jongen gehad, waar hij ruzie mee had gemaakt. En ook al hem ik hem tussendoor nog niet gezien, hij bezorgt me nu al een gevoel die jaloerse jongen nooit had gegeven.
Zaterdag zie ik 'm weer=D op me verjaardag! Heb meer zin in hem dan in me verjaardag, hahaha.