heb ik een reden om me zorgen te maken?

Een vriend van mij is een beetje doorgeslagen in fan zijn. Hij is namelijk fan van Chris Brown en doet alles om op hem te lijken.
Het begon ermee dat hij alle liedjes van Chris Brown uit zijn hoofd kende. Ik zei toen een keer voor de grap dat ik hem voor zijn verjaardag wel mee zou nemen naar een concert van hem (als die er zou komen) aangezien ik zijn liedjes ook wel leuk vind. Hij reageerde hier heel blij op en was helemaal gelukkig. Een tijdje geleden had hij het er over om dezelfde tattoos te laten zetten die Chris Brown ook heeft. Dat heeft hij nog niet gedaan omdat hij wou wachten tot hij 18 is omdat zijn ouders dat liever niet hadden.
Ineens liet hij een klein sikje staan, want dat had Chris Brown ook.
Ookal kreeg hij opmerkingen van: ‘Je lijkt op Joran van de Sloot’ liet hij zijn sikje toch staan want daarmee leek hij op Chris.
Ik maakte me al een beetje zorgen omdat het niet normaal is hoe hij doet. Hij kan ook uren lang over hem praten vol bewondering en aan een stuk door.
Vandaag zegt hij ineens dat hij naar de kapper is geweest. Ik vroeg uit interesse wat hij had laten doen met zijn haar, waarop hij antwoord: gemillimeterd. Ik vroeg om een foto maar dat wou hij om een of andere reden niet geven. Hij wilde de reden niet zeggen. Dus nieuwsgierige ik ging aan het raden. Toen ik vroeg of hij het had geverfd antwoordde hij: Ja blond. Dus toen schrok ik wel een beetje. Daarna zei hij: omdat Chris Brown dat ook heeft. Wat zal er nog meer komen? Hij doet alles na van hem, letterlijk álles. Als hij van een flat zal springen, zie ik hem er best voor aan het na te doen.

Sorry voor het lange verhaal, even een korte samenvatting van wat hij na doet van Chris Brown:

• sikje
  • blond gemillimeterd haar
  • wil zelfde tatoeages
  • kent alle liedjes (nog redelijk normaal)

Ik maak me nu dus zorgen om hem, want dit is toch niet gezond?
Hoe zou ik hem kunnen helpen?

Ww dat gaat wel erg ver…
up voor j ou!

ik denk niet dat dit helemaal normaal is nee…
ik zou er met hem over praten, en zeggen dat ie misschien een beetje doorslaat…

Dat hij zn haar hetzelfde doet vind ik wel n beetje ver gaan, misschien kan je andere vrienden/vriendinnen die ook met hem bevriend zijn, vragen wat zij ervan vinden.

Haha wacht maar tot hij het gedrag gaat overnemen :")
Nee oke flauw.

Ja, ik zou me zorgen maken en hem door verwijzen naar een goede psycholoog. Kijk wel uit dat ie je niet als een Rihanna gaat zien (en dit klinkt heel raar, maar die vriend kijkt duidelijk tegen hem op en wil alles van hem overnemen, en vaak houdt dat ook de slechte dingen in).

Ik denk dat hij een beetje een obsessie heeft. Dat kan uitdraaien op iets ongezonds… Zou er wel goed met hem over praten als ik jou was.

ik heb niet echt dezelfde vrienden als hem.
het is meer dat we eerst wat hadden, maar we zijn nu vrienden gebleven dus we hebben niet dezelfde vrienden groep.
een van zijn vrienden heb ik wel op ping, ik zal het eens aan hem vragen wat hij er van vindt.

dat grapje heb ik ook al een keer tegen hem gemaakt maar hij vatte dat niet zo goed op helaaaas.

^ Aii, maar kan je echt niet een keer met hem praten? Of iemand anders die hij heel goed vertrouwt met hem laten praten?

Dit is wel een ongezonde obsessie als hij hetzelfde eruit wil zien… ik zou er even eens goed over praten. Hopelijk is het maar zo’n stomme fase, maar je weet maar nooit…

En zijn ouders? Die merken er niets van? Of interesseert het hun niet?

Misschien hebben ze niet door dat hij iemand na wilt doen? Aangezien ze Chris Brown misschien niet kennen ofzo? ;o

Kan je niet een keer met de ouders praten? (:

ik heb net met een vriend van hem gepraat.
die vriend kent hem al wat langer dan mij, en tegen mij is hij een beetje stilletjes omdat we eerst wat hadden en dat is over gegaan, en daardoor was ik boos op hem, lang verhaal. Maar omdat hij nogal verlegen is durft hij niet zo goed met mij te praten.
Die vriend heeft gezegd dat hij het ook niet normaal vindt.
Ik kan moeilijk naar hem toe, omdat het een half uur rijden is met de auto.
Die vriend van hem gaat nu een keer met hem praten, want hij maakt zich ook best wel zorgen.
Maar weet iemand iets wat ik zou kunnen doen van zo’n afstand zodat het echt tot hem doordringt maar niet dat het verkeerd over komt?

Kijk maar uit dat ie je niet in elkaar mept:’)
Nee oke, maar het gaat te ver ja. Straks heeft hij geen eigen persoonlijkheid meer.

Ja dat heb je.
Al heb ik geen idee wat je eraan kunt doen …

Naja, zorgen maken is wel een beetje extreem. Als het je irriteert dan moet je dat zeggen en als je er niet mee verder wilt dan moet je het afkappen…

topic kan gesloten worden, het was een vervroegde 1 april grap van hem…
wat hij allemaal met photoshop kan doen zeg…

HAHAHAH

AHHAHAHAH. Oh, aah dat is echt zielig voor je! Maar AHAHHAHAHA. Echt wel een goede!