Heb ik een normale cupmaat voor mijn leeftijd?

hallo,
ik en mijn vriendin hebben helzelfde probleem:we hebben namelijk superkleine borsten.
ik ben 17 en heb een 75A!!!
zij is 18 en heeft een 70A!!!
is dat niet veel te klein voor onze leeftijd?
ik werd okk al heel laat ongesteld (16 en toen bijna 17 al!!!kan dat ermee te maken hebben???)
*tot welke leeftijd groeien je borsten door en wanneer stopt het groeien van je borsten?
*hoe zorg je dat je borsten groter worden?bijv een soort oefening of training?

• is het normaal dat onze borsten niet hangen mr zegmaar stijf zijn?
    dat waren onze vragen…
    snel antwoord please we zitten hier heel erg mee want we vind mijn borsten egt heel klein en lelijk en we durven egt niet in een bikini te lopen omdat we niks hebben…

P.s:mijn moeder heeft wel een groete cupmaat 85C/D dus kan het zijn dat ik later ook zo word???

Ja veeeel te klein, ik denk echt dat geeneen jongen jullie lekker vind zolang jullie iemand kunnen neersteken met die opzwollen tepels. :'3

Tuurlijk niet, het verschilt per persoon.

Sommige mensen houden niet van leestekens. Sommige mensen hebben er dan weer nét iets te veel mee.

Nee, je bent niet raar en je cupmaat ook niet. Iedereen is anders, er is geen ‘gemiddelde’ of ‘normale’ cupmaat per leeftijd.

• de meeste borsten groeien tot wanneer je zelf ook groeit, dus ongeveer tot je 18e.
  • eeehm, daar kan je niet voor zorgen…
  • als je een kleine cup hebt, kunnen je borsten ook niet gaan hangen.

Er is niet veel wat je er aan kan doen, ik zou er gewoon tevreden mee zijn =)

haha wtf.

zou het kunnen dat het bij ons nog een kleine B word?we vinden ze egt superlelijk.
onze vriendjes vinden van niet mr we zijjn er egt heel onzeker over.

iedereen is anders!

er is inderdaad geen ‘normale’ cupmaat per leeftijd. Dat hangt er gewoon van af hoe dun je bent (tieten zijn voornamelijk vetweefsel). Dus je kunt kiezen: of heel veel eten en tieten+een blubberbuik krijgen, of blij zijn met de tieten die je nu hebt en dun blijven. En je moet het maar zo zien: waarom wil je tieten? voor de jongens? nou, ik denk niet dat je een jongen wilt die alleen voor je tieten gaat… Ik heb ook 75A en dat zal altijd zo blijven (mijn moeder heeft het namelijk ook) maar ik zit er nou niet echt mee ofzo… ik ben liever slank (:

Urgh, nooit biologie gehad?

Ik kan niet serieus ingaan op dit soort vragen van een 18 jarige.

seriously…

ik ben ook slank ja maar ik eet de laatste 2 jaar erg ongezond en oneregelmatig door mn werk
ik at smorgens niks en smiddags een zakje chips en een broodje kroket en savonds ook niks en als ik dat thuis kwam van me werk ging ik patat eten.
het komt ok door me werk omdat ik daar best lang werk en savonds al1 werk (horeca)ben ik verplicht daar te eten en het is nu zo standaard geworden dat ik dan altijd oversla en niks meer eet daar en dan snachts om 11 a 12 uur als ik thuis kom ongezond ga eten.
ik ben nu wel weer gezond aan het ontbijten (3 broodjes bij het ontbijt,lunch met brood en soep en savonds groente,aardappelen en vleesvervangers omdat ik vegetarische ben)ik eet of drink geen vla,yoghurt of melk.ik hoop egt dat ze nog naar een kleine B groeien omdat ik dit egt lelijk vind en me er erg onzeker door voel…

ik heb ook 75A/B ligt eraan hoe bh valt maar bij mij zijn ze niet echt klein het is gewoon goed in verhouding ofzo xD

Als jullie 17&18 zijn, zou je verwachten dat jullie wat serieuzer zouden zijn. Er is geen “normale” cupmaat voor een leeftijd. Ga lekker naar de huisarts ofzo voor info, en of je al uitgegroeid bent.

ik denk dat mijn ongesteldheid ook langer wegbleef doordat ik zo ongezond at.soms at ik de hele dag niks…

ach meid. koop een goede push up dan lijken ze ook groter
nou kusjuuuuuuuuuuuuuh

17/18 jaar?

kan best in principe breek je dan je lichaam af
bij anorexia patienten blijft hun menstruatie ook weg

als je meer eet worden je borsten niet groter hoor lovevintage.maar het kan natuurlijk wel iets helpen als je meer eet…