heb ik een lintworm?

heei,
sinds gister ochtend heb ik 2 x een soort lijkt op een stuk bami in me onderbroek gehad, ik ben ook aan de diaree en heb last van winderig heid… vandaag had ik weer 1 stukje in me onderbroek kan het zijn dat ik lintworm heb of iets anders? :hammer:

Dokter.

Ik zou naar dokter gaan,die geven pillen voor de lint wormen.

maar als hij dan dood gaat en je ;poept; hem uit dan voelt dat toch echt super ranzig??? ik ben trouwens 13

Duuude o.O ga gewoon naar de dokter die kan je vertellen of het wel of geen lintworm is.

Ja, naar de dokter.

Dus als dat ranzig voelt, dan hou je hem levend? :slightly_smiling_face:

HAHAHA.

Dokter dus.

Not sure if serious or trolling.

Ik denk het wel ja
Hou je gewicht in de gaten.
En als je niet naar de dokter wilt kan je bij de drogist wormen pillen halen(anti worm)
Daar staat precies in hoe je het moet gebruiken.
En dan zie je het snel genoeg.
Kun je alsnog daarna naar de dokter gaan.
Maar meestal krijg je hem wel weg met die pillen.
Zo snel mogelijk halen.
Vandaag nog nemen.
Als het geen lintworm is dan geeft het niet dat je die pillen hebt gebruikt want ze zijn onschuldig.
Ze brengen geen schade toe aan je lichaam maar een lintworm wel.
En duur zijn ze ook niet.
De huisarts schrijft preciies dezelfden voor en worden niet vergoed.

Ik zou als ik jou was zsm naar de drogist gaan en daar pillen voor halen, zoals hier boven gezegd wordt is het niet schadelijk.

Als je een afspraak maakt met je huisarts kan het een paar dagen tot een week duren, en waarschijnlijk schrijft hij niks anders voor dan dat je bij de drogist kunt halen.

Ja je krijgt precies dezelfden.
De huisarts schrijft ook geen recept.
En stuurt je gewoon naar de drogist.

Ben je ook afgevallen? Dokter.

Pillen halen bij de dokter of drogist, en voortaan goed uitkijken met wat je eet of wat je aanraakt :slightly_smiling_face:

Ik zou dus niet zelf aan de haal gaan met pillen van de drogist maar gewoon naar de dokter gaan zo snel mogelijk, die kan je precies vertellen wat je hebt en wat je moet doen.

Dit zegt mijn beste internet vriend:

Klachten en symptomen bij een lintworm
Een lintworm geeft meestal geen klachten. Een lintworm wordt vrijwel altijd opgemerkt doordat men kleine witgele stukjes in de ontlasting aantreft. Deze stukjes zijn afgebroken segmenten van de achterkant van de lintworm. Meestal zijn ze één tot drie centimeter lang. Een lintworm kan (vage) buikpijn veroorzaken.

Hoe wordt de diagnose lintworm gesteld?
De diagnose wordt vaak gesteld op grond van waarnemingen van de patiënt. Kleine, witgele stukjes in de ontlasting zijn kenmerkend voor een lintworm. Bij twijfel kan ontlastingsonderzoek in een laboratorium met zekerheid een lintworm vaststellen. U kunt ontlastingsonderzoek via uw huisarts aanvragen.

Behandeling van een lintworm
De huisarts zal bij een lintworm een wormdodend middel voorschrijven.

Ik zou je uitwerpselen gaan controleren. Als je dat wat wits ziet bewegen dat weet je dat je parasieten hebt.

Nog een andere vraag: Heb je jeuk aan je billen?

ik ben echt doodsbang om ooit een lintworm te hebben. silly i know.
zoals de andere al zeiden; naar de dokter dus :slightly_smiling_face: succes x

Let op je gewicht. wat t ook is, t is niet goed. DOKTER dus !!