heb ik de juiste keuze gemaakt?

heyy allemaal,

even een simpel vraagje haha maar ik leg de situatie zo kort mogelijk uit dat het niet een heel lang verhaal wordt.
sinds gisteren is het uit met mijn vriendje ( 7 maanden samen) want hij liet me opeens kiezen tussen mijn beste vriendin en hem.
hij begon mijn beste vriendin ook uit te schelden voor hoer en alles.
helaas heb ik het ook met hem gedaan, en omdat ik niet bloedde, bemoeide die moeder zich ermee dat ik allang met een andere jongen naar bed ben geweest.
ik had er schoongenoeg van en heb het uitgemaakt.
denken jullie dat ik nu de juiste keuze heb gemaakt?

bedankt alvast!:heart:

Het is natuurlijk moeilijk te beoordelen voor ons, maar wat je verteld lijkt dit mij een goede keuze. Hoe durft die moeder zo tegen jou te praten? En hoe durft je exvriend zo te praten over je beste vriendin. Respectloos, ik vind dat je de juiste keuze hebt gemaakt.

Waar moeit die moeder zich mee… The hell…
Ik vind het heel knap van je dat je voor je beste vriendin gekozen hebt
Sisters before misters :grinning:
Maar mis je hem nu? Hij klinkt niet echt als een goede jongen als hij je beste vriendin uitscheld en je tussen hem en haar laat kiezen, maar ik ken hem natuurlijk niet. Ik denk dat je goed gekozen hebt, maar ik begrijp je twijfels

Ik zeg JA.

ja natuurlijk mis ik hem, maar dat is altijd nadat je 7 maanden hebt gehad en nu opeens het uit is.
maar bedankt dat jullie denken dat het de juiste keus is want dat helpt me natuurlijk :slightly_smiling_face:

Sowieso wel ja.

Beetje raar dat die moeder zich in jullie seksleven gaat mengen, maargoed.
Als ik dit zo lees denk ik ook wel dat het de goede keuze is ja, maar het is aan jezelf, niemand kan het voor jou beoordelen.

Wat een bullshit van die moeder seg :'D
Volgens mij heb je idd de beste keuze gemaakt, mooi van je dat je voor je vriendin kiest! (: Je mist hem sowieso na een aantal maanden maar dat gaat wel weer over.

nou dat hij je laat kiezen tussen je beste vriendin en hem vind ik echt een goede reden om het uit te maken, laat een jongen nooit tussen jouw en je beste vriendin komen :’'D.

Dat seks is tja een beetje vreemd en ook grote onzin, maar nog geen reden om het uit te maken.

Ja indd dat missen is normaal (: ja ik denk echt wel dat je het juiste gedaan hebt

Het is de goede keuze, anders had je het niet gedaan.

de jusite keuze, ja!

Wat klinkt hij als een idiootje zeg! Net als zn moeder. Zo moeder zo zoon haha.
Zeker de goede keus!

Hoe weet die moeder in godsnaam dat jij niet bloedde vraag ik me af :")

Maar, ja ik vind dat je zeker de goede keus hebt gemaakt!

nou mijn moeders mening kan de pot op in zo’n geval, maar als je vriendje jouw beste vriendin een hoer noemt zou ik best heel erg boos zijn! maar hadden jullie dan al vaker ruzie? want ik zou hem dan eigenlijk gewoon de deur ofzo uit zetten en hem om een excuus laten smeken ofzo haha en anders zou hij de pot op kunnen :stuck_out_tongue: