Hoii
Lang verhaal maar ik hoop dat iemand de moeite doet om dit te lezen want ik heb advies nodig
Ik had een vriend voor 8 maanden. We hebben elkaar ontmoet op t werk. Hij is 17 en ik ben 16. 3 weken geleden heb ik het uitgemaakt. Dat is vooral omdat hij al seksueel actief is en ik nog niet. Hij bleef steeds vragen of ik er al klaar voor ben en steeds moest ik hem teleurstellen omdat ik niet goed genoeg in mn vel daarvoor zit. Elke keer zei ik nee en toch bleef hij doorvragen. Hij zei ook dat hij het begreep maar toch ging hij door. Daarom heb ik het uitgemaakt. Hij had mij ook al eerder een berichtje gestuurd van ‘als je deze relatie niet meer wil, dan moet je dat zeggen’ en dat had mijn hart best gebroken. Mijn gevoelens voor hem zijn daardoor steeds minder geworden tot het punt dat ik helemaal geen zin meer had om mrt hem af te spreken. Omdat ik erg zelfstandig ben was het soms nog wel moeilijk om zo’n relatie te kunnen onderhouden. Voordat ik het uigemaakt had, heeft hij zo’n grote kaart voor me gekocht en heeft daar al onze mooi momenten op geschreven om mijn gevoelens weer terug te brengen maar dat was niet gelukt. Nu is het inmiddels langer dan 3 weken geleden en ik begin er spijt van te krijgen dat ik het uit gemaakt heb. Elke keer als ik met hem werk dan wil ik hem een dikke knuffel geven maar hij negeert me alsof ik niet besta. Ik probeer blij te zijn terwijl ik gebroken ben van binnen. Ik wil hem zeggen dat het me spijt maar voordat ik dat doe wil ik weten of ik wel de juiste keuze heb gemaakt.
Mijn vriend behandelde me verder als prinses. Hij is wel een goede persoon, dit is het enige wat wat minder is van hem.
Wat vinden jullie dat ik moet doen want op dit moment zijn mijn gevoelens niet helemaal duidelijk erover.