Hee girls!
Ik vroeg me af of ik de juiste keus had gemaakt…
Zoals de meesten waarschijnlijk wel weten heb ik een vriendje in Canada.
En ik ben nu ook bij hem in Canada vanaf 9 Februari tot 9 Juni.
Hij is mijn eerste echte vriendje en ik zie ook een toekomst samen met hem.
Ik woon bij hem in huis en zijn stiefmoeder en zijn vader.
Hij heeft geen broers en zussen
ik heb 2 broers & 2 zussen en ben dus gewend mensen om mij heen te heen te hebben.
Mijn vriend en ik hebben nogal best vaak ruzie om de kleinste dingetjes ( ik maak van een mug een olifant ) We zitten ook altijd in huis hier en dus ook altijd op elkaars lip, gister sloeg hij mij omdat ik een plekje op zijn rug openklauwde… Ik schrok me echt dood! Maar vandaag kwam hij thuis van zijn werk, ik had een rotdag op school alles zat me tegen en wat doet meneer hij komt niet beneden om ‘hoi’ te zeggen ofzo hij gaat gelijk zijn neef bellen…
20 Minuten zat ik daar op de kamer totdat ik dacht van nu kan je ook wel komen dus ik heb ophalen zo van: je hebt nu lang genoeg gebeld je kan nu ook wel komen. toen werd hij boos op mij, Daarna kwam zijn stiefmoeder tegen mij te schreeuwen dat het genoeg was en dat ik maar terug moest naar Nederland, nou lekker daar sta je dan in Canada met je vriendje en je stiefmoeder tegen je…
Zaterdag zijn mijn vriend en ik 6 maanden samen en het is het paasweekend, hij wil graag naar zijn moeder & stiefvader toe, nou oke is goed ik wil met hem mee. Maar dat mag niet omdat meneer ‘air’ nodig heeft, Zaterdag is er een feestje bij zijn neef en zijn neef neemt drugs zelf heeft hij ook drugs genomen vorig jaar zomer. En hij heeft 1 maand terug drugs genomen ook bij zijn neef, terwijl ik hem had gezegd ‘als je drugs neemt ben je mij kwijt’ maar ik hou te veel van hem om hem te laten gaan!
Ik heb tegen hem gezegd dat als hij heengaat ik naar een hostfamilie ga en dat we dan bij elkaar weggaan, maar meneer wou alleen heen, ookal zou dat onze relatie eindigen.
Ik dacht van oké jij gaat lekker je weekend heen en ik zie wel hoe het daarna is…
Nu gaat hij dit weekend dus alleen heen en ik zit alleen thuis. Nu vertrouw ik hem dus niet of hij drugs gaat nemen, hij zegt van niet maar dat zei hij de vorige keer ook…
AAARGH. ik weet het niet meer!
Als ik bij hem wegga heb ik niks hier, geen vriendinnen om de ‘liefdesverdriet’ bij uit te huilen maar ik hou zoveel van hem dat ik hem ook niet kwijt wil!
Heb ik de juiste keus gemaakt om te kijken hoe het na dit weekend gaat of moest ik gelijk al doei zeggen?
Ik denk niet dat jullie dit eigenlijk gaan lezen, het is ook heel erg slecht geschreven… Slechte zinsbouw e.d. maar ik weet echt niet meer wat ik moet doen en stress hem hier helemaal!
Naja! Bedankt voor het lezen voor de mensen die het hebben gelezen!
x