Heb ik de juiste keus gemaakt?

Hee girls!

Ik vroeg me af of ik de juiste keus had gemaakt…
Zoals de meesten waarschijnlijk wel weten heb ik een vriendje in Canada.
En ik ben nu ook bij hem in Canada vanaf 9 Februari tot 9 Juni.
Hij is mijn eerste echte vriendje en ik zie ook een toekomst samen met hem.

Ik woon bij hem in huis en zijn stiefmoeder en zijn vader.
Hij heeft geen broers en zussen
ik heb 2 broers & 2 zussen en ben dus gewend mensen om mij heen te heen te hebben.

Mijn vriend en ik hebben nogal best vaak ruzie om de kleinste dingetjes ( ik maak van een mug een olifant ) We zitten ook altijd in huis hier en dus ook altijd op elkaars lip, gister sloeg hij mij omdat ik een plekje op zijn rug openklauwde… Ik schrok me echt dood! Maar vandaag kwam hij thuis van zijn werk, ik had een rotdag op school alles zat me tegen en wat doet meneer hij komt niet beneden om ‘hoi’ te zeggen ofzo hij gaat gelijk zijn neef bellen…
20 Minuten zat ik daar op de kamer totdat ik dacht van nu kan je ook wel komen dus ik heb ophalen zo van: je hebt nu lang genoeg gebeld je kan nu ook wel komen. toen werd hij boos op mij, Daarna kwam zijn stiefmoeder tegen mij te schreeuwen dat het genoeg was en dat ik maar terug moest naar Nederland, nou lekker daar sta je dan in Canada met je vriendje en je stiefmoeder tegen je…

Zaterdag zijn mijn vriend en ik 6 maanden samen en het is het paasweekend, hij wil graag naar zijn moeder & stiefvader toe, nou oke is goed ik wil met hem mee. Maar dat mag niet omdat meneer ‘air’ nodig heeft, Zaterdag is er een feestje bij zijn neef en zijn neef neemt drugs zelf heeft hij ook drugs genomen vorig jaar zomer. En hij heeft 1 maand terug drugs genomen ook bij zijn neef, terwijl ik hem had gezegd ‘als je drugs neemt ben je mij kwijt’ maar ik hou te veel van hem om hem te laten gaan!

Ik heb tegen hem gezegd dat als hij heengaat ik naar een hostfamilie ga en dat we dan bij elkaar weggaan, maar meneer wou alleen heen, ookal zou dat onze relatie eindigen.
Ik dacht van oké jij gaat lekker je weekend heen en ik zie wel hoe het daarna is…
Nu gaat hij dit weekend dus alleen heen en ik zit alleen thuis. Nu vertrouw ik hem dus niet of hij drugs gaat nemen, hij zegt van niet maar dat zei hij de vorige keer ook…

AAARGH. ik weet het niet meer!
Als ik bij hem wegga heb ik niks hier, geen vriendinnen om de ‘liefdesverdriet’ bij uit te huilen maar ik hou zoveel van hem dat ik hem ook niet kwijt wil!

Heb ik de juiste keus gemaakt om te kijken hoe het na dit weekend gaat of moest ik gelijk al doei zeggen?

Ik denk niet dat jullie dit eigenlijk gaan lezen, het is ook heel erg slecht geschreven… Slechte zinsbouw e.d. maar ik weet echt niet meer wat ik moet doen en stress hem hier helemaal!

Naja! Bedankt voor het lezen voor de mensen die het hebben gelezen!
x

Whut?! Hij sloeg je?!
+ Zijn stiefmoeder zei al dat je niet welkom bent bij hun & nog blijf je daar?
EN hij respecteerdt jou duidelijk niet, drugs is belangrijker voor hem dan jij.
Oh, en je mag nooit mee naar feestjes & zijn familie.
Wow, meid wat beteken je veel voor hem -.- Aub, doe jezelf een plezier
& Get the fuck out of there.
Dus als ik het niet fout begrijp zit je nu in Canada? Ga gewoon terug naar
Nederland/België meid, naar je echte vrienden & familie. En mensen die WEL
van je houden & je respecteren want hij lijkt me echt een LUL.
Dus nee, volgens mij heb je NIET de juiste keuze gemaakt, maar
dat betekent niet dat je het niet kan rechtzetten.

Hee!
Jij bent dus het meisje die ook in Canada zit.
Mail anders ff je msn!
Dan praten we ff en kunnen we mischien afspreken, want dit is echt een kutsituatie
xoxo

Ah ik vind het echt zo moeilijk!
Ik heb een kutjeugd gehad en ben veel gepest dus ik ben bang dat ik als ik bij hem wegga weer helemaal instort…

Ik las de topictitel + je naam, ik dacht ‘neee wat heeft ze gedaan o.o’ haha.
Anyways, wat ik hier lees laat ziet dat die best een eikel is! Het is natuurlijk logisch dat hij ook een beetje vrijheid wil als jullie al zo’n tijd op elkaars lip zitten. Maar dan kan hij alsnog normaal doen.

Verder heb ik niet echt raad voor je, sterkte!

ik snap je ergens wel dat je het wilt proberen en dat je vol wilt houden, want je zit daar helemaal alleen in canada. hij is het enige wat je daar hebt. en ook omdat je vroeger zoveel gepest bent wil je niet hem ook nog eens verliezen.
maar deze jongen behandelt je echt slecht! hij slaat je, hij laat je maar lullen, zijn stiefmoeder is niet zo blij (meer) met je en hij gaat gewoon zo maar weg terwijl hij weet dat jij dan alleen bent!?!?!?!
pak je spullen en ga naar huis. deze jongen is overduidelijk niet de juiste jongen voor jou.
misschien kan je achter hun (je “vriendje” en je “schoonouders”) rug om een ticket boeken terug naar huis en als hij dan van het weekend weg is kan je gaan zonder dat hij afscheid van je heeft genomen :stuck_out_tongue:. en laat dan noooooooooooit meer van je horen.
zo zal ik het doen xD
misschien kan je naar huis bellen en het er met je ouders over hebben, of heb je misschien nog een vriendinnetje hier in nederland die je erover kan bellen?

maar in ieder geval moet je niet volhouden en het maar niet steeds overnieuw blijven proberen, want jullie “relatie” heeft al lang zijn eindpunt bereikt.

nooit bij iemand blijven omdat je anders niemand hebt, dat is echt niet de juiste reden en dat komt (voor mij) wel uit jouw verhaal. Ik hoop dat je nog terug kan naar nederland, echt hij behandeld je niet goed.

Mijn gevoel zegt ook dat deze relatie nog weinig zin heeft. Hij lijkt je niet goed te behandelen. En hij had je al helemaal nooit mogen slaan!

Ga terug naar Nederland/Belgie! Je laten slaan? Dat moet je niet pikken, hoeveel je ook van hem houdt! Dat is nooit goed!

Mmh, lastige situatie omdat ik denk dat jullie beiden niet de liefste zijn en grote persoonlijkheden hebben. Hij wil wat meer vrijheid en jij wil veel aandacht van hem. Dat werkt helaas niet… Als het niet werkt, werkt het niet en dan is het klaar. Ga het niet moeilijker maken dan dat het is.

GO HOME.

Ga daar weg.
Wat het ook is, dat je al zelf zegt dat je denkt dat je het niet gaat redden zonder hem. Zorg dat je voortaan, bij welke relatie dan ook, zorgt dat je niet afhankelijk wordt van die persoon. Zeker niet als jij enkel een optie bent in hun leven.
Misschien dat je met dat ene meisje kunt afspreken, dat zou wel fijn zijn denk ik. Ik vind het echt jammer dit :confused: Veel succes nog…

Kom jij HELEMAAL naar Canada voor hem. Behandeld hij jou als stront.
Inpakken en wegwezen meis. Je verdiend véeel meer dan hij jou geeft. Wat een hufter.

Ga daar weg ja! als je wilt kun je eventueel inderdaad naas een gastgezin en wie weet leer je nieuwe leuke mensen kennen, Maar ik zou absoluut weggaan, lijkt me niet fijn een stiefmoeder tegen je en het ergste van alles dat hij je gewoon sloeg! Ik ken je verder niet maar weet zeker dat je veel beter verdient! succes en sterkte:)

aah, wat een kut situatie ):
Meid, ga lekker naar huis, naar je familie/vrienden die om jou geven, blijf niet bij die hufter.

Waarom verhuis je naar Canada als je nog maar 6 maanden met die gast wat hebt? Verliefd zijn is een ding, maar met iemand samenwonen.

Ga terug naar Nederland en zorg dat je begeleiding hebt…

Ze woont daar niet he, ze is er van 9 Februari tot 9 Juni. :slightly_smiling_face:

Hij slaat je? Hij gaat liever ergens anders heen ook al is er kans dat het uit geraakt? Het lijkt wel alsof het hem niet eens uitmaakt dat je binnen een paar maanden terug naar Nederland moet.
Nee sorry maar dat gaat er bij mij niet in!

Ik snap dit dus niet he. Op het moment dat mijn vriend mij zou slaan zou ik gelijk mijn spullen pakken en weg zijn. Ik zou er niet eens over aarzelen, slaan is voor mij echt de grens waarbij ik denk: oke nu KAN het echt niet meer.

Bovendien, bij iemand blijven omdat je verder niemand anders hebt is een baggere reden. Je moet nooit zo afhankelijk zijn van iemand, wie weet hoe hij je later wel niet gaat behandelen?! Meid, weet wat goed voor je is en vertrek zo snel mogelijk. Kom op, een beetje girlpower alsjeblieft!

Wtf doe je daar nog?

Hij heeft je geslagen/ gaat weg als gevolg dat het ‘‘uit’’ kan gaan, zijn stiefmoeder is tegen je uitgevallen +heeft gezegd dat je terug moet naar Nederland (je bent dus niet echt welkom) EN je zit in een kut situatie want je voelt je er rot door?

Pak je spullen en ga dan ook gewoon! Wat zoek je daar nog? Sorry hoor maar als de moeder van mijn vriend tegen mij uit zou vallen en zou zeggen dat ik weg zou moeten nou dan ben ik ook weg hoor.

Als ik jou was zou ik lekker me spullen pakken en terug gaan naar m’n familie. Ja het zal wel lastig zijn, maar dat is maar van korte duur. Liever dat dan dat ik in een situatie blijf waar ik me niet prettig in voel.