Hey dames heb echt jullie hulp nodig. Er is een jonge waar ik op val en hij geeft afentoe van die geheime signaal of die mij nou als alleen vrienden ziet of meer. sinds ik bij basic train en vandaar hem ken. hij werkt daar ook kwam die afentoe langs hey allesgoed zeggen. Daarna we werden closer we gingen samen trainen afentoe. Zag hem wel bijna elkedag hij kijkt mij soms zo aan of die mij leuk vind? Of een keer was het avond zei die snap me als je thuis bent anders krijg ik van die gekke beelden in me hoofd of er wat met je gebeurt is. en we plagen lachen veel met mekaar hij is zoo lief opeens denk ik steeds aan hem en krijg een glimlach. En ik twijfelde. dus zei tegen hem we zijn goeie vrienden toch hij zei zekers volgende dag hij nam opeens afstand en ik wou die afstand weer terug pakken en we zijn weer goed samen maar? Ik zei ook zullen we wat leuks doen hij had wat te doen was hij aan het trainen dus ik zei je kon ook gwn nee zeggen maakte niet uit hij glimlachte gwn en ik zei een keer geef boks hij zei ben je mattie niet ? Hij is alleen maar met miij of als we elkaar zien bij basic begroet hij mij van verte traint hij zelf veder me vriendinnen zeggen hij ziet je wel zitten maar ik geloof het niet hij raakt mij zo in de war op snap praat hij niet zoveel tegen mij hij noemde mij denk ik voor de grap kom schatje? Laatste 2 maanden zit ik allemaal met vraagtekens in me hoofd wat denken jullie? En heb het gezegd dames maar ik heb het toch verkeerd begrepen hij zei je bent een heel leuk lief meisje maar hij was bang net als ik drm zei ik die friendzone ding tegen hem hij zei snap je daarna hij wilt er niet echt bezig houden met meisjes drm wat denken jullie
Je hoeft hiervoor geen nieuw topic aan te maken…
Stop met al die topics aanmaken.