heb het gehad

Ja ik zit echt in een dip:S…

Hoelang moet je nog naar school? Anders zou ik zeggen… bijt nog even door… maar dat hou je niet nog jaren vol…

en als je vader zo tegen je praat dat is echt niet normaal? Spreek hem er gewoon op aan dat je niet op die manier wenst aangesproken te worden… en vader hoort zijn dochter ook respectvol te behandelen/aan te spreken.

Kan je geen andere opleiding doen? Want dit slaat nergens op.
Of je moet voor jezelf opkomen, en zeggen dat je het er niet mee eens bent. Want nu behandelen ze je een beetje als oud vuil en dat slaat ook nergens op!

nou je stage is zo voorbij. 300 uur. Snap dat t klote is, maar ik had stage van 560 uur en die was vreselijk. Je moet blijven denken waar je het voor doet en dat is je diploma. En mbo 2 is maar 2 jaar toch? ik zou zeggen doorbijten indd. Ik ben al 5 jaar bezig voor mn mbo 4 en 2x van school veranderd en allebei echt super slecht. Ik zit ook maar met 4 mensen in de klas. Het is nou eenmaal zo. Je moet zelf positief blijven anders werkt t voor geen meter. School is voor 9 van de 10 niet leuk.

Meid, enige wat ik jou kan meegeven is : laat niet met je sollen ook niet door je eigen vader die jou een " vieze kut " noemt vind ik echt laag bij de grond ongelofelijk onrespectvol! wat zegt je ma ervan??? hopelijk zegt ze er wat van?

En je schreef : terwijl ze zeiden we laten je niet opruimen en dat soort dingen:S "
Nou af en toe kan je wel wat uit goede wil schoonmaken daar, maar elk keer? je loopt toch geen stage om schoonmaakster te worden?

Als ze een schoonmaakster nodig hebben dan, moeten ze maar eentje huren en niet JOU ervoor mis-gebruiken!
Ze houden zich dus niet aan de afspraken. je moet hier wat over zeggen en niet met je laten sollen!

Praat met je begeleider en uit je ontevredenheid, vraag waarom krijgen andere wel stagevergoeding en jij niet?? en als jij je daar niet Happy voelt op die stageplek, dan moet jou begeleider maar een andere stageplek voor jou zoeken hoor!

Trek je mond open, buig voor niemand laat je niet behandelen als een klein kind.
Die zogenaamde baas die een kinderachtige piep stemmetje opzet als hij tegen je praat? doet hij dit bij iedereen? of alleen bij jou??
zo ja? nou belachelijk dan.
Zit er iets in zijn keel vast of zo?? omdat hij zo tegen je staat te piepen alsof je een kleuter bent? ik ben geen kleuter hoor, u kunt ook normaal tegen mij praten , zeg dat maar tegen hem!

Al met al, het gaat erom dat jij laat merken dat je daar niet van gediend bent, mond open altijd, als je onheus behandeld wordt, ook tegen je vader!
wat denkt hij wel om jou een vieze kut te noemen…

Sorry hoor maar , als hij niet ophoud door jou zo uit te schelden,
zo’n vent verdient niet eens de titel " vader " maar HUFTER!

zeg dat maar tegen hem de eerst volgende keer dat hij jou weer een " vieze kut " noemt! laat zien dat je met respect behandeld wilt worden!

succes!

Okee, ze moet niet met zich laten sollen, maar jij reageert wel heel overdreven.
Als jij niet blij bent op je stageplek dan gaat je begeleider echt geen nieuwe plek zoeken hoor, bij de meeste scholen dan. Je moet vaak al zelf die plek regelen, dan moet je het ook zelf oplossen.
En die man praat misschien tegen alle jongeren daar wel zo. En een halfuurtje vegen ga je ook niet dood van.
Ik snap wel dat je je inhaaldagen zelf mag regelen, maar als zij verwachten dat je komt en je belt dezelfde dag af, dan is dat gewoon te laat.
En ja, dat jij geen stagevergoeding krijgt is heel jammer, maar misschien is dat filiaal waar jij stage loopt een eigen filiaal. Ik werk bij de hema en krijg geen personeelskorting, en andere filialen wel. Dat vind ik ook niet eerlijk, maarja je kan niet alles krijgen wat je wilt.
Ik zeg niet dat je over je heen moet laten lopen, vooral dat van je vader gaat echt te ver.
Als je bijvoorbeeld echt veel moet schoonmaken dan kan je beter zeggen dat je graag ook wat anders zou willen doen omdat je daar komt om dingen te leren.

Dat van je vader is niet normaal, en erg onrespectvol.

Daarbuiten, vind ik niet dat er heel erge dingen gebeuren ofzo?
Jij krijgt geen stage vergoeding en anderen wel. Tsja dat wist je vast ook wel toen je begon met je stage? Daarnaast zijn er genoeg mensen die onbetaald stage lopen dus zo’n uitzondering is het niet. En als ik zo je verhaal lees is mijn indruk (ik weet niet of hij klopt hoor) dat je nogal vaak ziek bent e.d.? Besef wel dat dit voor de stageplek ook erg vervelend is. Daardoor krijg je een soort wisselwerking. Als jij niet je verantwoordelijkheden neemt, dan krijgen ze een ander beeld van je. Daarnaast is je verhaal over school een beetje tegenstrijdig. Het zijn kinderachtige opdrachten e.d Maar ze stellen wel te hogen eisen?? Overal worden tegenwoordig hoge eisen gesteld en iedereen zal zich keer op keer moeten blijven bewijzen. En komt op wat is 300 uur nou op een mensenleven? Even doorbijten dus.

ja ik weet ook wel dat ik moet doorbijten…