Heb hele nummer geven maar ik hoor niks van hem

Hallo
Ik heb een vraag , ik heb een hele leuke collega we praaten altijd in de pauze en laatst hebben we de hele pauze buiten gepraat over voetbal en formule 1 iets waar we beide heel leuk vinden , ik heb hem eind van de dag me telefoon nummer gegeven op een briefje hij was blij leekt het hij zei bedankt cool top , maar we zijn nu 1.5dag verder en hij heeft me niet geappt of iets , ik snap er weinig van , heeft die gewoon geen interesse durft hij niet te appen ik snap er weinig van

Ik denk dat hij je inderdaad anders ziet dan dat je denkt. Probeer uit te zoeken hoe hij naar je opkijkt. I guess dat hij je eventueel ziet als collega/vriendin (vriendschappelijke manier). Probeer dus wat ik al zei uit te zoeken van hoe hij jullie contact ziet. Maar wel op een manier dat jullie contact er niet onder lijd.

Oooh, 1,5 dag is nog niks. Je kunt daar nog geen conclusies uit trekken. Sommige mensen zijn super traag met antwoorden of een berichtje sturen. Ik zou nog even wachten. En anders zelf initiatief nemen. Je komt er dan vanzelf wel achter.

Anders neem jij de eerste stap!

Misschien kan je een keer vragen van oh heb je ook race gekeken van… en dan stuurt hij vast wel ja en dan kan je bijv zeggen van weer op werk er overhebben hahahaha. Kom je ook op die dag werken of vragen van op welke dagen werk je eigenlijk of iets over opleiding beginnen in het echt