heb een lief en ben verliefd op een ander

hey meide…ik heb een probleem…een serieus probleem…
Ik ben al een jaar en 1 maand samen met m’n vriend, die ik al 5 jaar ken. Sinds kort heb ik gevoelens gekregen voor iemand anders (een hele goede vriend van mij) en deze gevoelens zijn wederzijds. Dit heb ik ook verteld aan mn vriend. Nu vraagt hij me: kies je voor je vrijheid en gaje met verschillende jongens terug uit of ben ik belangrijker en blijf je bij mij…Langs de ene kant heb ik nu echt het gevoel dat ik niet klaar ben voor een zwaar serieuze relatie (ik ben 17). Ik wil terug kunne flirte en kusse met verschillende jongens. Ik ben nog jong en wil me amuseren. Maar langs de andere kant zie ik heb graag, ookal ben ik niet meer zo verliefd op hem zoals in het begin. maar ik wil hem niet kwijt.

pff dilemma…Ben ik nu echt de enige die zulke dinge tege komt, want zo voelt het wel.

zon periode had ik ook. zelfs 2 weken terug! maar ik heb gekozen om bij mijn vriend te blijven, ik had hem ook niks gezegt en was ook niet verliefd op een ander, maar wilde gewoon vrij zijn zoals jij zegt. ik heb gewacht tot ik het zeker wist.
jij hebt in ieder geval al de voordelen op een rijtje, dat is al een pluspunt. maar ik heb echt geen idee wat je moet doen enzo, ja je hart volgen. succes meid!

jah mn hart volge, daar zeg je zoiets. Momenteel weetk nie wat ik wil. Misschien moet ik nog effe wachte tot ik het volledig zeker ben. Tis wel enorm lastig zeg. Kwil em nie kwijt en momenteel benk em enorm aan het kwetse, maar kwil ook trg kunne weggaan en kusse me andere jonges

Ik kan niet kiezen voor jou. Je zult er echt zelf over moeten nadenken. Succes!

dat stukje tekst ziet er zo sletterig uit, het is niet persoonlijk bedoeld hoor maar zo komt het op mij over :wink:
ik herken deze situatie niet dus ik kan je niet helpen, sorry!

ja kweet het dat dit sletterig overkomt , maar tis nie zo bedoeld, tis gwn om te benadrukke datk mss toch wel mn vrijheid terug wil

Zulke momenten krijg je vroeg of laat in elke relatie.
Hij zal het ook krijgen hoor. Als je nog bij hem blijft tenminste :stuck_out_tongue:
Ik denk dat niemand de keuze voor je kan maken, dat zul je toch echt zelf moeten doen.