heb de vertrouwen van mijn ouders geschonden wat nu?.

hee girls,

heb een probleempje
het zit zo.

ik werk bij de Mc donalds en mijn ma ook ,zij is daar manager.
we hadden eergisteren een feest voor alle mcdonalds in nederland.
vatogonzalez en quintino kwamen ook dus het was heel gezellig
nou mijn ouders zijn nog best ouderwets en ik mag niet veel van hun mag geen vriendje en ze zijn best streng met me. praat ik al alleen over zoenen dan krijg ik al op mijn kop alles best streng dus.

nou op dat feest heb ik geschuurd met een paar collegaas van me,
gewoon rond mijn leeftijd zelf ben ik 15 ( nog nooitgezoend enz.) maarja met mensen rond de 16, 17 enzo

mijn ouders weten niet dat ik vaker zo dans, maar zij weten niet wat het is en inhoud enz, en daar kwamen ze dus vandaag achter.

mijn ma ging naar haar werk en toen zeiden dus die jongens waar ik mee had gedanst tegen haar: Ja ik heb lekker met je dochter geschuurd, en ze vond het lekker enz.
dus mijn moeder werd daardoor verlegen
en zei het tegen mijn vader, nou die werd helemaal woest want dat had hij niet van zijn ‘‘heilige’’ dochter verwacht.
dus ik kreeg echt een keilange preek van ongeveer anderhalfuur over dat ik zijn vertrouwen in mij heb geschonden en ik mijn ouders nu verlegen heb gemaakt op werk en alles en dat ik ontslag van mijn werk moet nemen

maar ik vind dit nu echt kut. ik bedoel schuren is nu echt het normaalste wat er bestaat en ik weet dat het niet slim van me is om het te doen met collegaas waarvan je ma hun soort van baas is. maar ik zie ze gewoon als collegaas en verder niks ik ben ook niet verder gegaan.
en zelf vind ik dat mijn ouders een beetje overdreven doen.

maar ik weet nu niet wat ik moet doen en zeggen.
ik ben nu ook echt super boos op die jongens dat ze dat gewoon zo dom zeggen tegen mijn moeder, en mijn moeder kon niks terug zeggen omdat ik ze hun gang heb laten gaan.

dus nu hebben mijn ouders geen vertrouwen in me en ik zit nu echt met een kut gevoel en ik weet dt het niet slim was, maar ik heb het toch gedaan dus help? wat moet ik doen en zeggen tegen mijn ouders om die vertrouwen weer terug te krijgen?
ik mag nu niet meer naar feesten en afspreken tot dat ik mijn diploma heb.

en je kan dit overdreven vinden maar als je iets weet kom met tips en niet met reacties van dat ik overdreven doe over dit.
want ik weet echt niet wat ik moet doen?

nou sorry van dit lange verhaaltje XD
hoop dat jullie het een beetje snappen.

alvast bedankt,

xxx

schuren=droogneuken=kansloos

Je had vantevoren rekening moeten houden dat je gedrag bij dat feest tegen je moeder vertelt zou kunnen worden. Dus eigen schuld dikke bult.

^ik ben het eens met haar.

je had het van te voren moeten weten,
en je had moeten weten dat je ouders er hoe dan ook
achterkwamen,
want ik dan niet begrijp is, hoe haal je het dan ook nog
in je hoofd om het dan toch te doen, terwijl je denkt dat het normaal is?
als je werkelijk weet wat schuren inhoud zou je er niet eens over denken.

in ieder geval,
de beste manier om het op te lossen zou dus zijn, je excuses aanbieden
aan je ouders, en je niet meer schuren op feestjes waarvan je weet
dat je ouders er achterkomen.

Ojaaaa schuren is normaalste wat er bestaat :'3
LALZ!

heb de vertrouwen van mijn ouders geschonden wat nu?.

hahahahaha.

kwestie van tijd…

Jezus jou ouders zijn wel heel streng.
zou ik echt niet tegen kunnen.

tjaa een beetje dom van je. je had het niet moeten doen op een plek waar je moeder de mensen kent enzo. ik weet dat je hier al zelf achter was gekomen maar ik hoop dat je ervan geleerd heb. als je iets gaat doen “wat niet mag” doe het dan goed zodat je ouders er niet achter komen. aghh nu weet je gelijk wat je aan je collega’s hebt: helemaal niets dus want hun vertellen alles door.
over het ontslag nemen van je werk: tjaa kan je doen. het zal je moeder een hoop verlegenheid en schaamtelijkheid besparen en misschien ook wel een beetje voor jezelf. maar denk jij: ik heb het daar leuk/ het verient lekker/ik heb daar leuke vriendinnen werken dan zal ik daar blijven.
wat je kan doen tegenover je ouders: 1000 maal je excuses aanbieden. doe er alles aan om het goed te maken (ookal houd dit in om je eigenwaarden een beetje omlaag houden). luister naar ze als ze wat vragen en doe het ook gelijk, doe de afwas, maak wat schoon (uit je eigen) en vooral: doe een tijdje niets wat hun zelfvertrouwen nog meer kan schenden. oohjaa begin verlopig ook even ook niet over feestjes en dat soort dingen, maar wacht daar nog even mee. heb je toevallig net over een week een feestje, zeg 'm dan maar alvast af want de kans is heel groot dat je daar nog even niet heen mag gaan. hoelang de boosheid van je ouders duurt, tja dat kan ik niet zeggen. ik had zeg maar ongeveer eerst hetzelfde probleem als jij (alleen door een andere situatie) en mijn ouders bleven wel 3 weken boos op mij, daarna werd het wel steeds minder en deden ze ook weer liever tegen mij. na ongeveer een maand of zo was het weer helemaal het oude tussen ons. ik was daar zo blij mee en dat liet ik ze toen ook weten. ik vertelde eerlijk dat ik me er echt heel kut over voelde en dat ik blij was dat ze niet meer zo boos waren enzo. uiteindelijk gaven mijn ouders ook toe dat hun ook fout waren.
het enige wat jij dus nu kan doen is je koest houden en je even gedragen als het heilige meisje en wees eerlijk tegen ze. vertel je hoe jij je voelt (maar zeg maar even niet dat je het onredelijk vind want anders krijg je daar weer discussies over en worden ze daar weer boos om)
veel succes! de tijd zal de boosheid wel slijten

Het is inderdaad wel je eigen schuld, daar ben ik het wel over het algemeen met iedereen eens, maar die jongens hebben dan ook echt het IQ van een lege fles shampoo als je even tegen je ‘‘baas’’ zegt dat je met d’r dochter hebt geschuurd :crazy_face:

Lekker droogneuken met al je collega’s, sletje, wat doe je je ouders aan. :'3

'k vind het een beetje onzin dat iedereen zegt van ja schuren is droogneuken blabla. op zo’n feest doet iedereen het dus raar is het in ieder geval niet. ik denk dat alle ouders hier wel een beetje moeilijk over zullen doen, dat je schuurt met jongens die je niet eens zo goed kent en waar je niks mee hebt enzo. maar uh ja dat vertrouwen van je ouders komt wel weer terug. zeg gewoon dat je nooit meer zal schuren op zo’n feest, en de volgende keer ook echt niet doen. dan vertrouwen ze je vast wel weer hoor. (:

Ik vind schuren echt raar. xD

Nou, vrij weinig…

Pfoe dat is wel heeeel streng!
Ik zou het dr eens met ze over hebben.
je bent 15, nog wel kind, maar je bent oud en wijs genoeg om ook eigen beslissingen te mogen en kunnen nemen.

Even denken.
Je zal vast niet het vertrouwen 1,2,3 geschaad hebben denk ik.
Je ouders zijn waarschijnlijk geschrokken van het gedrag en de reacties van de jongens. Zal elke ouder zijn waarvan de dochter danst met jongens.

Je kan ze proberen te overtuigen en vertrouwen terug winnen, maar dat heeft niet veel zin.
Maar jezelf aan je ouders overgeven zou ik ook niet doen.
Pas een beetje op met wat je doet, maar doe wel dingen die je leuk vindt!
Je ben tiener/puber dus je moet wel een beetje genieten.
Kies wat vaker voor jezelf dan voor je ouders.

Persoonlijk heb ik niks tegen schuren, ik ga dus ook niet heilig lopen doen want op een feest doe ik het ook.

Ik vind persoonlijk je ouders erg streng op dit gebied, maar misschien ook omdat mijn ouders (en de ouders van de mensen die ik ken) hierover heel makkelijk zijn.
Geen flauw idee wat je moet doen om het vertrouwen te winnen, ben niet echt ruimdenkend merk ik nu x’D

succes iig

Tja… kwestie van tijd lijkt mij.
Vertrouwen moet je terugwinnen.

uhu droogneuken is de normaalste zaak van de wereld,
je bent echt wel triest als je daar niet aan mee zou doen. :see_no_evil:

epic faildit, ik zou me ook schamen als ik jou
moeder was, denk gewoon na voordat je iets doet,
je wist dat je moeder ervan zou horen lijkt me.