Ik heb echt snel advies nodig!!
(Je moet over me weten dat ik 14 ben en niet echt veel ervaring heb met jongens en nooit echt een serieuze relatie heb gehad op de middelbare)
Het was vorige week zo dat tijdens de pauze 2 mensen uit mn klas naar me toe kwamen om te vragen waar we na de pauze les hadden… Nou is dat nog niet zo vreemd, maar daarna was het even stil en zei de een tegen de ander: Laat dat andere maar zitten anders verneuk je het voor J. Dat moet hij zelf maar vragen. (ik noem hem ff J) Dus ik was helemaal in de war… Later in de les iemand uit mn klas vroeg of ik J dus leuk vond… Ik zei ‘weet ik niet’ (ik wist het ook serieus niet en ik raakte eigenlijk meteen in de war)… Het is nu zo dat ik eigenlijk best wel veel aan hem denk… Sinds toen heb ik elke dag al aan hem gedacht… Ik denk dat ik hem dus wel leuk vind, maar ik ben te verlegen om het te zeggen…
Zal ik wachten totdat hij actie onderneemt door zelf te vragen of moet ik op een of andere manier met hem in contact komen?? (ik durf het niet op school zelf… straks gaat het fout… )
X