heartland

hee allemaal,

ik ben opzoek naar de episode van heartland dat amy een paard aan het trainen is en dar hij haar aanvalt en ty haar redt maar dan met zijn hoofd tegen een paal aanvalt weet iemand welk seizoen dat is en welke episode? ook zou ik graag willen weten welk seizoen het is dat ty van een paard afvalt en geloof ik van een rots of rolt ik weet de episode ook niet. weet iemand welke ik bedoel?

weten jullie nog meer spannende episodes of zielige ( ik bedoel natuurlijk de tv serie)

liefs caya

Hier staan alle afleveringen! http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Heartland_episodes#Season_1_.282007.E2.80.9308.29

jaa die had ik ook al gezien alleen ik weet niet hoe de episode heet en kan het ook niet uit de beschrijving halen :frowning_face:

Aaah is dit een serie? Die Heartland boeken waren vroeger echt mijn favoriete boeken haha!

He ik heb die boeken vroeger gelezen :’'D

jaa er is ook een serie van helemaal geweldig vind ik ze ben ze nu aan het bekijken op youtube zijn wel iets anders dan de boeken. ty is in de serie zooo knap oeeh he. hij raakt wel een x ernstig gewond dat was zo zielig hij had zijn mild gescheurd en viel elke x flauw! dat is trouwens seizoen 5 episode 13 als jullie hem willen zien gebruiker loveitwhenusmile moet je doen zijn twee delen van is wel in het engels!

Die boeken zijn zoo leuk maar de serie is nog leuker!

http://www.free-tv-video-online.me/internet/heartland_(ca)/season_1.html
Hier staan alle afleveringen van Heartland op. Hoef je ook niet meer moeilijk te doen op youtube en kan je kijken welke episode je bedoelt :slightly_smiling_face:

Oowh heeeel erg bedankt!!

Dat zijn niet alle afleveringen toch niet?

Alle afleveringen, alle seizoenen ?

Ode aan die serie. Toen ik wat jonger was leende ik alle boeken van de bieb en las ik die in een paar dagen uit. Ookal heb ik echt niks met paarden.

ik zie alleen tot seizoen drie en niet alle episodes van seizoen 1 alleen tot episode 3 en op youtube tot 13!

laat maar al gevonden maar wat bedoelen ze met card number?

HEE. Daar heb ik ooit een boek van gelezen toen ik 8 jaar oud ofzo was. haha. Wist niet dat er series van bestonden.

jaa wist ik eerst ook niet de serie is heeel leuk!!!