heartbroken

heyhey,

ik zit in een depressieve situatieeee
mn crush had een relatie met een meisje. dat ging uit en toen ging die met mij. we zijn best lang gegaan maar niet officieel. ik ben met hem verder gegaan dan met andere jongens maar geen seks. voordat we gingen waren we beste vrienden en appte en childe we super veel. dat werd minder toen weer gingen dus wou hij alleen maar vrienden zijn. ik vond m nog super leuk maarja. nu is die dus meteen met een ander meisje. dat is best seireus. op school geven ze elkaar een kus… echt super kut. maar hij heeft me best erg gebruikt als hij die meisjes leuk vond kon die mij nooit leuk vinden, ging veel te snel. hi zegt wel dat ie me leuk vond maar ik weet het niet… we hadden ruzie en gister hebben we t een beetje uitgepraat. nu wil die vrienden zijn en appen maar ik hou nog van hem, dan word ik facking snel jaloers enzo… maar ik mis hem zo erg. wat moet ik doen? help me asjeblieft!!!

Zeg tegen hem dat je nog gevoelens voor hem hebt. Wie weet denkt hij dat jij er al lang over heen bent.

Eerlijkheid duurt het langst. Uit je gevoel en wie weet begrijpt hij je , dan komt het vast wel goed

hij weet dus dat ik hem nog steeds leuk vind, maar hij gaat dus nu met iemand anders…

uhm hem vergeten, hij is het niet waard… als hij jou echt leuk vind, dan gaat hij niet met iemand anders. Hij gaat niet 100% voor jou, dus waarom zou je dat bij hem wel doen?