Hoi,
Ik weet dat wat ik doe slecht is,maar ik voel me hier beter door en wordt er gelukkig van. Plaats dan ook niet in de reacties dat ik het niet meer moet doen,want ik kan het niet helpen. Mijn vriendje heeft het uitgemaakt een paar weken geleden en ik ben er kapot van. Ik ben er zo kapot van… Mijn zelfvertrouwen is naar de klote en ben heel onzeker. En dan weet ik ook toevallig dat een jongen mij leuk vindt. Ik hem niet,maar ik probeer een beetje met hem te flirten. Ik zie dat hij me mooi vindt en dat hij echt erg verliefd is. Dit doet me goed en maakt me zelfverzekerd en een stukje zelfvertrouwen. Ik voel me gevleid…
Ik zal echt niet zover gaan dat hij denkt dat ik hem ook leuk vindt en dat hij me daarmee confronteert en ik dan moet toegeven dat ik hem niet leuk vindt. Dat doe ik die arme schat niet aan! Een beetje flirten kan wel toch?
Mijn vraag is dus hoe ik een beetje kan flirten met hem wat hem helemaal gek maakt. Damn,dat zal me zo erg goed doen… Als je weet dat iemand je leuk vindt dan krijg je gewoon een goed gevoel. Ik verlang er naar… kan iemand me daarmee helpen?
Alvast bedankt X