Heartbreak

Hoi,

Ik weet dat wat ik doe slecht is,maar ik voel me hier beter door en wordt er gelukkig van. Plaats dan ook niet in de reacties dat ik het niet meer moet doen,want ik kan het niet helpen. Mijn vriendje heeft het uitgemaakt een paar weken geleden en ik ben er kapot van. Ik ben er zo kapot van… Mijn zelfvertrouwen is naar de klote en ben heel onzeker. En dan weet ik ook toevallig dat een jongen mij leuk vindt. Ik hem niet,maar ik probeer een beetje met hem te flirten. Ik zie dat hij me mooi vindt en dat hij echt erg verliefd is. Dit doet me goed en maakt me zelfverzekerd en een stukje zelfvertrouwen. Ik voel me gevleid…
Ik zal echt niet zover gaan dat hij denkt dat ik hem ook leuk vindt en dat hij me daarmee confronteert en ik dan moet toegeven dat ik hem niet leuk vindt. Dat doe ik die arme schat niet aan! Een beetje flirten kan wel toch?

Mijn vraag is dus hoe ik een beetje kan flirten met hem wat hem helemaal gek maakt. Damn,dat zal me zo erg goed doen… Als je weet dat iemand je leuk vindt dan krijg je gewoon een goed gevoel. Ik verlang er naar… kan iemand me daarmee helpen?

Alvast bedankt X

Ik zou gewoon adfstand houden want als buitenstaander is het toch niet echt goed voor jou.
Je doet het om de verkeerde redenen, denk ik.

Waarom moet je werkelijk afhankelijk zijn van jongens die zeggen dat je mooi bent enz?

Het is fijn dat er geflirt wordt, maar er wordt niet echt gedeald met de breuk maar in plaats daarvan, spring je op de eerste de beste die je mooi vind om het even zo te zeggen.

Als je ermee doorgaat, laat wel weten dat je het gewoon wilt houden op geflirt en niet meer, zo hou je hem niet aan het lijntje.

Doe maar niet, door een beetje te flirten geef je hem hoop op iets wat niet gaat gebeuren. Heel begrijpelijk dat je je gevleid voelt en zijn aandacht fijn vindt, maar door er op in te gaan kwets je hem. Stel je voor iemand zou dit over jou schrijven, zou je je dan niet ongelofelijk naar voelen?

Leer hoe je jezelf gelukkig maakt zonder daar iemand anders voor nodig te hebben.

Flirt alleen met mensen die daar geen gevoelens bij hebben. Of download Tinder, is ook goed voor je zelfvertrouwen.

Ga het je toch zeggen: Stop met flirten met hem. Ik vind het zielig voor hem, en best egoïstisch van jou.

Je kan inderdaad beter Tinder of iets downloaden, werkt ook wel voor je zelfvertrouwen.

Je kunt aangeven dat je net uit een relatie komt, niet toe bent aan iets nieuws of een rebound wil. En tinder inderdaad.

-

Dit ja, en Tinder werkt inderdaad goed voor je zelfvertrouwen. Heeft bij mij ook geholpen haha

Ik snap het wel hoor, maar het lijkt me inderdaad iets verstandiger om tinder te gebruiken dan. Hij kan je geflirt echt totaal anders opvatten in de zin dat hij gaat denken dat je hem leuk vind. En dat was nu net niet de bedoeling geloof ik :wink: