Healty food hauls!

Hi guys!

Mij leek het een leuk idee om een topic te maken waar we elkaar healty foods kunnen laten zien die we gekocht hebben, ter inspiratie en om oude dingen weer te herontdekken. Voor zo ver ik weet was die er namelijk nog niet, maar ik vind het heerlijk om gezonde producten te bekijken. :bowing_man:

Misschien is het ook een leuk idee om er meteen bij te zetten wat je er eventueel mee gaat maken, of waarom je het zo’n goed product vind.

(Dit bericht is nu nogal leeg, haha, later zal ik hem aanvullen als er nog informatie nodig is.)

Bedoel je kant en klare producten?

Ik kan de smart fruit spread van Body&Fit heel erg aanraden! Het is eigenlijk jam, maar dan suikervrij en veel gezonder dan normale jam. De smaak is precies hetzelfde :slightly_smiling_face:

http://www.bing.com/images/search?q=smart+fruit+spread+body+and+fit&view=detailv2&&id=3E5AC0DB6FB5E2292B798E7B2239BF882CF1C5A9&selectedIndex=0&ccid=JRHb7rJc&simid=608029101993166875&thid=OIP.M2511dbeeb25c94b9c56f66601b0a263do0&ajaxhist=0

Niet per see kant en klaar, gewoon van alles en nogwat haha. De jam klinkt goed! Jam is een product wat ik probeer te ontwijken door de suikers, dus dit kan een goede optie zijn.

edit mod: reclame maken is niet toegestaan

Neem een kijkje op mijn blog en doe mee!!!

Edit mod: reclame is niet toegestaan

Liefs xxxxx