Healthy groep app - meld je aan!

Ik en een paar mensen zijn van plan om een healthy groep app te maken op wathapp!
Doe je aan dieet, sporten, healthy life of iets anders wat er mee te maken heeft? Meld je dan hier onder aan en zeg wat je doet!
In de groep appen we elke dag slimme tips en hacks, we motriveren elkaar en zetten onze verbeteringen erin.
Lijkt het je leuk en motiverend reageer dan hieronder!

Olaaa,

Wat een leuk idee!

Ik doe zelf aan waterpolo en fitness. Daarnaast ben ik bezig met een gezonde levensstijl, ik probeer wat af te vallen en strakker te worden. Ik ben voornamelijk bezig om me fijn en fit te voelen in mijn lijf!

Lijkt me leuk!
Ik sport 3 keer per week (kickboksen, pilates en krachttraining) en daarnaast probeer ik zo gezond mogelijk te eten.

Dat lijkt me leuk! Ik ben sinds eind januari bezig met afvallen, wil er nu nog 13 kilo af.

Ik volg via de sportschool een programma met een voedingsconsulent met wie ik elke week mail over hoe het gaat en waar ik eetschema’s van krijg, Ik probeer 3 keer in de week te fitnessen.

Oehhh lijkt me leuk!

Ik wil graag wat fitter en strakker worden. Ik doe aan fitness, op dit moment doe ik Kayla Itsines’ BBG. Soms ga ik nog hardlopen of skeeleren voor cardio. Ik probeer ook gezond te eten, maar dat gaat niet altijd even geweldig haha :flushed:

Yes, ik meld me!

Ik probeer al een tijdje wat af te vallen, maar dit gaat nog erg lastig. Ik wil elke week 2/3 keer sporten en als het weer mooier weer wordt wil ik ook buiten gaan rolschaatsen! Ik probeer ook gezonder te eten ! :slightly_smiling_face:

Ik wil er graag in! :slightly_smiling_face:)

Oeh, ik wil er wel in!

Ik probeer niet af te vallen maar wil m’n abs terug alleen is m’n motivatie niet echt hoog…

Ik wil er ook wel in!

Ik wil er ook wel in!
Ik ben vooral bezig met iets strakker alles te krijgen, ik hoef niet persé mega op voeding te letten omdat ik al amper aankom, ik val eerder snel af! :cold_sweat:

Ik sport ook vooral om rust te krijgen in mijn hoofd en om me beter te voelen!

Ik wil me ook graag aanmelden

Even off topic… ik ben ook een tiny elephant :flushed:
Misschien ken ik je wel. Heb je twitter?

Wat leuk! Is er al een appgroep aangemaakt waar ik bij zou kunnen?

Ik ben zelf vooral bezig om gezond te eten en lekker te bewegen (kom net terug van een 17km wandeling, haha). Niet meer om af te vallen, want ik zit wel op een goed gewicht, maar om wat strakker en vooral lekker in mijn vel te zitten!

Ik doe graag mee omdat ik echt motivatie nodig heb om eens te beginnen en vooral door te blijven gaan. Ik wil workouts en yoga gaan doen en misschien hardlopen als ik het allemaal kan combineren met studie.

Hi,

Ik zou graag in de groepsapp willen!

Groetjes,
Laura

leuk idee!
Ik zou er graag in willen.
Ik ga 2x per week naar de sportschool en meestal doe ik kracht training.

Wat leuk :slightly_smiling_face:. Ik zou er ook wel in willen!
Op dit moment doe ik van die workouts die je thuis kan doen en ik probeer zo gezond mogelijk te eten.

Ik zou er ook graag in willen :slightly_smiling_face:
Ik ga nu ongeveer zo’n 3/4 keer per week naar de sportschool om cardio te doen en ik probeer af en toe wat thuis te doen met bodyweight oefeningen of zumba routines van youtube ofzo haha. Probeer ook gezonder te eten om nog 3/4 kilo af te vallen alleen dat gaat wat lastiger jammer genoeg.

Hey, ik ben ook geïnteresseerd! Ik ben begin 2015 begonnen met afvallen, ben inmiddels 15 kg afgevallen en nu al een tijdje stabiel. Ik train vijf keer in de week, bijna altijd krachttraining. Zo’n groepsapp lijkt me erg gezellig :slightly_smiling_face:

Hiii, super leuk idee!!! Ik hou heel erg van gezond eten koken en wil graag meer tips!!! Xxx