[i]Hee meiden! Ik heb al eens eerder een verhaal gepost maar er kwam niks meer uit.
Ik ga het opnieuw proberen, door middel van een andere verhaal stijl. Namelijk waarvan je
zijn gedachtes leest en die van haar!
Het verhaal gaat over Dana en Mike, die elkaar door een blinddate ontmoeten. Het lijkt allemaal perfect en onschuldig maar Dana draagt duistere geheimen met zich mee en Mike blijkt niet zo liefig te zijn.
Hoe zou het aflopen met hun oh zo romantische (of toch niet zo?) lovestory !?[/i]
O1 Een klein voorstukje!
Dana
Zenuwachtig liep ik richting de ingang van de bioscoop. Een ‘blinddate’ vond Merel
hét perfecte idee om Quince te vergeten. Hoe streng ik er ook op tegenstemde, het
lukte Merel altijd om mij over te halen. Quince was mijn ex, ondanks dat we nog
veel van elkaar hielden was dit het beste. Hij woonde nu in Frankrijk en bouwde
daar alles opnieuw op. En ik, ik ging gewoon door met mijn leventje… Want tja, de
tijd tikte door hè.
Mike
Zenuwachtig, spelend met de gouden ring om mijn rechter ringvinger, keek ik om mij
heen. Om de zoveel seconden keerde ik mijn blik op mijn horloge. Wanneer de deur open
ging, overspoelde zenuwen en knikkende knieën mij. Mijn nichtje Merel had me een
foto laten zien. Bloedmooi was ze, prachtige bruine ‘bambi’ ogen en mooi donkerbruin
golvend haar. Ze had geen idee hoe ik eruit zag dus moest ik wel op haar afstappen.
Ik wou net een rondje lopen toen ik haar door de deur zag verschijnen. Ze keek zo
onschuldig en verlegen. Het was gewoon bijna perfect!