He loves me, he loves me not

Oke… mijn crush weet dat ik hem leuk vind alleen soms doet hij alsof hij me wel leuk vind en soms alsof hij me niet leuk vind. Ik heb best wel irritante vriendinnen en elke keer als hij in de buurt is zeggen (roepen soms) ze: ‘He kijk je vriend!!’ of ‘Niet achterom kijken’ en ‘Kijk eens wie we daar hebben’
en dan denk ik echt zo van aarrgghh praat wat zachter!

Van de week zaten wij met een paar meiden buiten, en hij zat ook met een paar uit zijn klas buiten op een bankje. Ik deed alsof ik hem niet zag, maar ik keek wel elke keer vanuit mijn ooghoeken naar hem. Zij waren aan het lachen en keken elke keer de kant van ons groepje uit. één keer werd er gefloten, maar ik weet niet precies of dat ook bij hun vandaan kwam.

Later in de bus zaten voor mij twee mensen aant praten, waarvan één toen ook bij hem op dat bankje had gezeten. en daar hadden ze het volgens mij ook over. Ik hoorde een paar keer zijn naam, en dat hij had gezegd: niet kijken. en dat hij zelf wel de hele tijd keek. en dat hij iemand best leuk vond. en als ik dat gesprek zo hoorde ging dat over mij. (ze zeiden het niet met iemand, maar ook geen naam, maar ik hoorde maar flarden van het gesprek)

Oke sorry, dat moest ik ff kwijt :S. wss heb ik gewoon te veel verbeelding, maar dat hoeft niet perse zo te zijn.

Vraag het.