he knows it.

hee,
sinds ongeveer vind ik een jongen leuk , Danny.
ik heb dat dus tegen mijn beste vriendin gezegd, maar ik wist dus niet dat zij het nichtje van hem was :flushed:
ik heb wel tegen haar gezegd dat ze het aan niemand anders mag doorvertellen, want ik was bang dat dan straks de hele school het wist gheghe…
maarja, mijn vriendin die vroeg dus ook of ik die avond buiten kwam, naar haar toe, en dat vond ik wel goed dus ik ging er zo gewoon naartoe. En jahoor… het moet mij overkomen, hij was daar dus ook.
Ik probeerde dus gewoon zo normaal mogelijk te doen, tot hoever ik dat kan dan, en toen begon ze dus te zeggen tegen Danny dat ze wist dat iemand die zij kent hem dus leuk vind.
Hij ging dus toen de hele tijd aan haar vragen, ‘’ wie is het ? wie wie wie? ‘’ dus toen vertelde zij dus Celine. een meisje die dan bij haar in de straat woonde, dus hij zegt zo ‘’ ja gadverdamme, hou maar op dan. ‘’ dus toen moest ik best wel lachen om zijn reactie. Toen gingen mijn vriendin en ik dus gewoon even met een andere vriendin mee naar binnen om wat te drinken, en toen zat ze de hele tijd op haar mobiel, dus ik vraag zo, wat ben je aan het doen? zegt zij zo, niks. en ik zei, okee. Ik ging achter haar staan en keek gewoon even mee met het gesprek, want dat deed ik wel vaker dus ze wist dat ik dat deed,maar nu stopte ze haar mobiel gouw weer in haar zak, dus dat vond ik al een beetje raar…
We gingen weer naar buiten omdat we het drinken ophadden en hij was daar dus nog. :upside_down_face:
ik vroeg even aan mn vriendin of ik even op haar mobiel mocht en dat mocht dus wel.
Ik zei dat ik even met Sanne ging whatsappen, een andere vriendin van ons, en zag toen bovenaan de gesprekslijst staan; Danny. met daaronder ‘’ Sanne. ‘’ als laatst gestuurde bericht, ik ging maar even kijken voor het geval dat het over mij ging ;

17;35
zij ; het is niet Celine hoor haha.
Danny ; nah, wie is het dan?
zij ; jaa, dat ga ik niet zeggen :wink:
Danny ; *naam vriendin * zeg nouu. ;(
zij ; Sanne (achternaam, niet ik. )
Danny ; ah nee, FML.
zij ; hahah jaa.

18;17
zij ; hahaha, nee het is ook niet die Sanne hoor hahha.
Danny ; wie dan??
zij ; vertel ik zo wel.
Danny ; okee.

nu wist ik dus wel dat het over mij ging.

later hoorde ik ze nog praten ( gewoon in reallife )

hij ; (naam vriendin ) zeg nou even…
zij ; okee. het is wel een Sanne
hij ; ooh okee, laatmaar dan weet ik het al.

-------------------------------------------------------------------------------------

help, ik durf niks te zeggen tegen hem sws al. en ik weet niet wat hij er van vind,

hebben jullie tips/ervaring om me te helpen??
xx

Leuke vriendin heb je zeg…

Ik zou gewoon even afwachten, kijken of hij laat merken dat hij echt weet dat jij hem leuk vindt. Anders zou ik gewoon eens over een weekje vragen of hij iets samen met jou wil gaan doen (als je er werk van wil maken)

hihi, dankjewel,

ik was er trouwens iets vergeten bij te zetten :

--------------------------------------------------------------------------------

wij hebben opschool zo iets met Mission Olympic zaalvoetbal, en daar zit hij dus ook bij, al drie keer met de teams maken ( dat doet de leraar ) kom ik bij hem, en dan zijn wij meestal de grote groep, er zijn er 2 van 4 mensen en 2 van 5, bij de grootste staat er altijd wel iemand wissel en dat doe ik dan meestal wel, omdat ik altijd van mezelf al heb gedacht dat ik het toch niet kan enzo :blush:
ik zat dus bij hem, kijk dan (volgensmij) best wel vaak mijn kant op, en hij vraagt best snel of ik met hem wil wisselen enzo.
Hij was vandaag bij onze groep keeper, en toen schoot hij de bal ook best wel vaak naar mij.

wat moet ik hier van denken, want ik word er best wel onzeker van… ;$