He is just (not?) so into you!

Buenos dias girls!

Allright, om een lang verhaal zo kort en duidelijk te mogen beschrijven:

What if…

Je dus een jongen tegen bent gekomen op je oud en nieuw trip in, jawel, Barcelona, en erachter komt dat hij in dezelfde stad woont als jij ( beiden studenten ) en ook nog achterkomt dat zijn thuisthuis plek, een dorpje is wat zowat naast jou’n thuisthuis dorpje ligt! Te toevallig dus!
je het super gezellig met hem hebt en met hem over van alles en nog wat praat. Dat hij ook nog in hetzelfde vliegtuig zat op de terug weg naar Nederland, en naast je gaat zitten, zowel in vliegtuig als in de trein. In de trein zijn beste vrienden dus ook leert kennen, en daarmee het super mee kan vinden? Uhm hij achter je hond aan rent in een weiland omdat die niet terug wil komen ivm achter ganzen aan zit te rennen, dat hij samen met jou gaat schaatsen en vrienden van hem tegenkomt en uitlegt wie jij bent. Hij voor jou een hartje schaatst in het ijs(!),en vertelt aan zijn vrienden hoe jullie elkaar hebben ontmoet, etc. Hij als surprise langs je thuisthuis komt om je mee te helpen met de paarden ( ja die heb ik ), me overal bij helpt en wel vaak schattige dingen tegen me zegt, je vriendinnen niet uitsluit als jullie met zen allen op stap zijn, maar juist voor zorgt dat zij ook een gezellige avond hebben en dus ook met hun praat, en dat jullie pas na 3 maanden zo daten voor het eerst een stapje verder zijn geweest, en als jullie uitzijn dat hij je steeds probeert op te zoeken, handen vast houden, kusjes geven en als jij met andere jongens praat ebij gaan staan zodat je kan merken dat hij dat niet zo leuk vind.

Maar… aan de andere kant, hij soms wel wat minder actief is in reageren, ik laatste tijd wel gevoel krijg dat ik aan hem moet trekken voordat ik hem weer eens zie, ondanks dat ie wel leuk en positief reageert op die berichtjes, en soms wat kortaf kan reagerenen dat is het wel een beetje.
ps: hij is alwel 25, (ik 18) en hij werkt al wel ( eigen bedrijfje )

Kort verhaal van maken is me wat minder gelukt haha (A), maar waar de vraag nu op komt: Hoe denken jullie dat hij mij ziet zitten? ( want dit allemaal is mij dus overkomen )

Zou der een kans zijn dat hij me ziet zitten? Of is het misschien meer dat hij me als een van de duizenden meisjes ziet?
Zal hij het serieus bedoelen, of is het gewoon just for fun?

PS: Mijn vertrouwen in zowel jongens als relaties is ook erg gekelderd, dus vandaar dat ik het dus zo maar vraag, voordat ik weer eens iets zie waarvan ik denk “Jup dat zit goed!” En dan later erachter komt dat dat totaal niet zo is :wink:

Lees je verhaal zelf nog een keer… Als je al die dingen op somt, dan lijkt het mij wel dat ie jou ziet zitten. En jongens reageren gewoon soms kortaf. Je kan hem als je al zo lang date, ook gewoon eens vragen hoe het zit tussen jullie, of hij meer zou willen, een stapje verder zou willen gaan, dat je hem toch wel erg leuk vind. Neem zelf dus anders de volgende stap, misschien denkt hij wel geen hoogte van jou te kunnen krijgen. Nooit geschoten is altijd mis.

True, maar misschien komt het ook wel door andere jongens dat ik het qua vertrouwen niet zo goed durf te vragen… Ik heb wel vaker gehad dat ik dacht dat we goed zaten, en dan ineens is het over en uit… Maar je denkt dat ik het gewoon kan vragen zonder stalkerig over te komen?

Maak je een grapje? Natuurlijk ziet hij jou zitten… Come on. Ik val niet eens op mannen en ik zie dat zelfs… XD

Hij komt naast je zitten, hij gaat met je schaatsen, hij haalt je hond op voor jou, hij verteld over je aan zijn vrienden? HIJ GEEFT JE KUSJES?(!!!) Moet het nog duidelijker? :’)

Haha also true, maar ik krijg dan weer een rare gedachte van: " Doet ie dat misschien bij andere chicks ook of niet? " :crazy_face:

Daarom vragen. Weetje, als je het niet vraagt, blijft het misschien zo… of wordt het niks… Als je het vraagt, kan hij natuurlijk negatief antwoord geven, (dan weet je waar je aan toe bent!) of hij reageert vet positief en heb je misschien een vriend :slightly_smiling_face:

Hoe zou ik dan in vredesnaam moeten beginnen zonder te zeurderig over te komen? Het is namelijk niet echt een jongen die echt zwaar serieus is, en misschien dat ik dan wel te serieus of te snel overkom? :crazy_face: