Hé, het is oké!

je kent het vast wel de rubriek in de flair:
hé het is oké…
om een uur lang over die ene vriendin te roddelen maar af te sluiten met ’ … maar ze is wel heel lief

om u-ren-lang op facebook te klagen over hoeveel werk je hebt, en hoe weinig vrije tijd

-om een hele herfst lang met nagellakrestanten van de zomer op je teennagels
rond te lopen

en nog veel meer!
post zelf jouw hé, het is oké… zinnen!

… om zeven paar schoenen, vier jurkjes, twee jeans en een tiental topjes in te pakken als je het vollédige weekend naar parijs gaat.

… om liever een kind te willen dan elke maand zo erg ongesteld te zijn.

• Om de spulletjes die je voor jezelf koopt ook te laten inpakken.

…to be gay

haha, ik weet het, slecht, maar dat is het eerste wat in me op kwam toen ik de topicnaam zag.

… om je hele koelkast leeg te eten als je een vreetkick hebt.

Er staat me heel vaag iets van bij dat er al zo’n topic was, maar ik weet het niet zeker. Maar wel een leuk topic! :slightly_smiling_face:

Om een deuk in je zelfvertrouwen te krijgen als bouwvakkers NIET fluiten.

ooh echt? hhhm ik heb de zoekfunctie gebruikt… nja werkt natuurlijk niet goed… als het zo is kan deze wel gesloten worden geloof ik

…als je kledingkast bijna ontploft van al je kleren, en je zegt dat je niets hebt om aan te trekken

…om ervan te genieten een godganse zondag ongewassen en in pyjama door te brengen.
…om jaloers te zijn als je lief iets gaat drinken met zijn veel te knappe ex en te hopen dat ze bij de volgende zomerstorm wordt neergebliksemd.
…om zelf de teksten te verzinnen bij je favoriete songs, ook al slaat het helemaal nergens op.

…om stiekem te willen dat je vriendje thuis blijft om de hele avond met jou te skypen i.p.v dat hij gaat feesten en jij gaat leren voor je tentamens.

ofja, misschien eigenlijk ook wel niet…

Ach, volgens mij was dat andere topic best wel oud :slightly_smiling_face:

@SMALLxSMOOTHIE die laatste doe ik ook vaker! :’)

…om een jongen hard zijn best voor je te laten doen, ook al vind je hem heel erg leuk.
…om te hopen dat het vreselijkste meisje in de klas zakt.
…om 10 keer iets anders aan te trekken, voordat je het juiste setje hebt gevonden.

Bestaat al.
Hé het is oké om niet oké tezijn.

-Om altijd aan de gastvrouw te vragen of je nog kunt helpen en altijd te hopen dat ze nee zegt.

… om heel veel te eten om vervolgens te denken dat je dik wordt

… om je gevoelens uit te schakelen op momenten dat je ze niet wilt voelen.

… om te fantaseren bij liedjes over jou en je crush/vriendje.

ja dit topic zweeft al ergens rond. care.
… om je oksels/benen niet te scheren als je toch het huis niet uit gaat. Of als je lange mouwen aan hebt.