He fucking broke me.

-

Wooow meis!
Wat een harde manier van hem om jou zo te dumpen!
Logisch dat je, je nu zo voelt :frowning_face:
Maar wat hij ook zegt: het ligt niet aan jou. Jij zegt dat je alles voor hem hebt gedaan, dus dan ligt het gewoon aan hem dat hij het uitmaakt.
Sterkte hé!

Xxx.

Heel erg veel sterkte!

ik maakte precies hetzelfde mee!
sterkte echt waar dat kan je best gebruiken
& je hebt nu je vrienden het meest nodig dus ga dingen doen met ze &
bewijs dat je geweldige tijden kunt beleven zonder hem!
muha!

Idd het ligt niet aan jou… Jij hebt alles voor hem gedaan en als dat niet genoeg was voor hem is hij je ook niet waard (het klinkt misschien hard, maar dat was hij ook om het zo uit te maken met je).

Heel veel sterkte!

-

Hee Veel sterkte !
Zoiets heb ik nog niet zo lang geleden ook meegemaakt en ik weet het is gewoon KUT!

XX

jongens gebruiken altijd de zelfde zinnen als ze het uit maken. “Ik wil je niet voor liegen” Komt me zo bekend voor. But keep up the good hope. Wees beter, trotser, gelukkiger dan hem. Laat zien dat je wel zonder hem kunt.

Nou iemand die het zo uitmaakt wil je toch niet hebben… Er zijn veel betere jongens(geloof me dit is echt zo)! sterkte ermee:)!

Wat een freak. Maar het is wel beter dat hij je niet aan het lijntje gehouden heeft, hoor. Vind ik, tenminste.

Och hij is tenminste eerlijk. En de waarheid is hard.

Maar even serieus, ik zie hier reacties staan met: er zijn wel betere jongens. Het is erg hard wat deze jongen heeft gedaan maar hij was tenminste eerlijk. Het doet meer pijn om de heletijd aan het lijntje/voorgelogen gehouden te worden en daar later achter komen dan dat iemand meteen eerlijk is tegen je.

-

Sterkte!

& bij mij was het via een sms x’)

dit zou ik niet aanraden , maar ok , inderdaad sterkte , je bent zo te zien ook niet de enige die dit meemaakt dus …

Kut voor je meid =’[

Zoals mensen al zeggen… hijs je niet waard…denk daar maar heeeel hard aan!

Héélvéélsucces <3

aah meisje…
men are whores.
all of them.

-

-

I agree. :frowning_face: