He doesnt want to hurt me

Om een lang, gedetailleerd verhaal kort te houden:

I’m in love with a boy, I am crazy about him
We are friends, but we became closer
Yesterday he was about to kiss me, but he didn’t, and now the reason why:
We end up in a serious talk, and he told me he didn’t want to hurt me, and that he didn’t want to destroy the amazing person I am, that I deserve so so so much better, and that he didn’t want me to get heartbroken again
The point is that he ‘knows’ that that would happen, not because he is a flirty, outgoing, player-like person, but because he seems to know himself, and he seems to know that I will get hurt because of him.
And that’s not what he wants, because he admitted that he loves me, but that he cares too much for me

En dit alles maakt mij niet alleen verdrietig, maar geeft mij ook het gevoel waarbij ik niet weet wat ik moet doen… Ik geloof wél dat het iets moois kan worden, want hij maakt zo ontzettend gelukkig

Beetje vaag verhaal misschien… Maar heeft iemand dit ooit meegemaakt/ ook ervaren? Of heeft iemand advies of op z’n minst iets geruststellend’s?

Beetje vreemd dat je dit allemaal in het Engels typt, maar oké. Hier is verder eigenlijk niet zoveel aan te doen. Je moet het helaas accepteren… Of je kunt hem overhalen met bepaalde argumenten, maar ik denk toch wel dat hij zichzelf het best kent.

Dit, en een beetje heel vreemd. Niet meer doen.

Und schnell ein bisschen!!!

-

De enige optie die je hebt is benoemen dat jij er wel wat inziet en dat je wel een relatie wilt aangaan. Je kunt hem helaas niet dwingen.

Tenzij je Engels bent (maar dat betwijfel ik, ik vind je Engels daar te simpel/niet perfect genoeg voor), ga niet Engelse verhaaltjes typen. Sorry, maar het komt over als ‘kijk-mij-nou-eens-interessant-en-diep-doen-wow’.

Dat terzijde, beetje vaag verhaal van hem. Niet om lullig te doen, maar hij klinkt een beetje als een dramaqueen :’). En ja, wat hierboven al werd gezegd, als hij niet wil dan houdt het op, dat moet je dan accepteren…

Ik hou van je :beer:

Oke, hier moest ik echt heel erg hard om lachen:")

lol ik heb geen eens zin om dit idiote engelse verhaaltje te lezen :’) typ gewoon nederlands ja

HAHA, helaas heb ik geen Duits gehad dus geen idee wat er staat, maar dit maakte me heel hard aan het lachen.

Ik snap S. wel, dat je soms in een vreemde taal en in het Engels beter je gevoelens kunt uiten… Soms schept dat ook een soort afstand waardoor je jouw gevoelens zelf wat kan analyseren…

@ S. ; Misschien proberen vertalen naar Nederlands zodat iedereen kan volgen?

OT: Ik zou kappen; zijn lieve woorden maar wat heb je er aan? Of hij ziet je écht graag en gaat voor jou of het blijven loze woorden. :frowning_face:
En ik heb eerder het gevoel dat hij jou een beetje aan het lijntje wil houden… :flushed:

Succes met je keuze!

HAHAH ik krijg steeds opnieuw de slappe lach als ik hiernaar kijk

:grinning_face_with_smiling_eyes:

We leven in Nederland, daar praten en typen wij Nederlands.

En ik denk dat hij je niet leuk genoeg vindt.

Bij mij komt het meer over van: Ik vind je niet leuk genoeg, maar ik wil geen relatie met je want anders zal ik je pijn doen en dat wil ik niet! Wat bullshit is want als je van iemand houdt wil je een relatie en zorg je ervoor dat je die ander geen pijn doen.