He doesn't like me

Er zit een jongen bij mij in de klas…Ik whatsapp vaak met hem, Hij reageert wel maar heel kortaf.Ik heb hem een keer gevraagd wat hij van mij vond en hij zei: “Gewoon een vriend.”(Ik ben eigenlijk een meisje maar ja) Ik was er wel blij mee alleen ik heb het idee dat hij dat alleen maar zei omdat ik dat wou horen. Ik durf het alleen niet weer te vragen.Nou moet ik ergens heen en alleen hij weet de weg. Ik vroeg dus of hij met me mee wou fietsen. Dat wou hij niet. Toen ben ik een hele discussie met hem aangegaan. (Die ik verloren heb) Ik wil hem niet omkopen of door blijven zeuren want dan gaat hij mee omdat hij of iets krijgt of omdat ik dan mijn mond houd. Dat is wat ik juist niet wil hebben. Ik wil dat hij voor mij mee gaat maar ik weet niet hoe ik hem dit duidelijk moet maken. Ik wil hem ook wel aanspreken maar dat durf ik niet. Ik ben namelijk in grote groepen heel erg verlegen. (hij zit in een van de populairste groepen van de klas) In kleine groepen ben ik absoluut niet verlegen. Ik zou willen dat hij me een keer uit school zag want dan ben ik heel erg anders. Veel drukker en ik durf ook veel meer. Ik wil hem wel spreken maar dan als hij alleen is. Alleen een probleem… DAT IS HIJ NOOIT! Nu weet ik niet wat hij van me vind want hij reageert kortaf op mijn berichten en in de klas zegt hij niks tegen me. Helemaal niks hij kijkt ook nooit naar me ofzo. Ik denk niet dat hij op me is maar ik zou het willen proberen. Om toch te zorgen dat we op z’n minst goede vrienden worden. Weet iemand hoe???
Als je het weet please stuur een tip PLEASE!!! Ik heb je hulp hard nodig iedereen…

Ocharme zo zielig :frowning_face: n indeed ik denk niet dat hij geïnteresseerd is hij komt best arrogant over probeer je minder met hem bezig te houden geef hem niet teveel aandacht dan merkt hij wel dat er iets aan de hand is

Je zoekt positieve dingen, (dat hij je na school ziet enzo), maar hij toont duideijk geen interesse in je, sorry… Alles kan natuurlijk nog, maar irriteer heb op z’n minst niet, want dat werkt averechts. Wacht af, en anders helaas. Ik weet hoe moeilijk het is, maar het helpt echt om te wachten op een jongen die je niet ziet staan.

Je kunt beter je energie in andere leuke (geïnteresseerde) jongens stoppen, en daar een leuk vriendje mee winnen! :wink: Succes.

Jammer dat ik anderen altijd advies geef en zelf er werkelijk NIKS van bak…

1. Je dringt je VEELS te veel op, zelfs ik zou je vermijden,
    en dit bedoel ik niet aanvallend, doe hier wat mee want hoe jij doet stoot je jongens mee weg.

2. Als iemand jouw negeert, niet met je om wil gaan, kortaf reageert en of zegt dat hij je ziet als EEN vriendin, dan snap ik niet helemaal waarom jij nog eens wil vragen wat hij van je vind? Wil je niet zien dat je zijn type niet bent?

3. Sorry dat ik dit zo hard breng maar ik heb er zelf altijd een gloeiend hekel aan als jongens ook niet snappen dat ik NIKS van hun wil… Deze jongen wil je duidelijk maken dat hij NIKS in je ziet maar jij blijft doordrammen… Ik zou als ik jouw was hiermee stoppen.

He is just not that into you…