HBO Voeding en diëtetiek op het HvA

-

Je bent denk ik vergeten om bokkers in girlsceners te veranderen :wink:.
Verder zou ik de zoekfunctie even gebruiken, ik heb de afgelopen tijd al heel wat voorbij zien komen over deze studie!

Ik denk dat je de hogeschool verward met de middelbare school. Gymen op het HBO?

Ik studeer voeding en dietetiek in groningen, en ik heb (GODZIJDANK) nog nooit een gymles gehad! :slightly_smiling_face:
Lijkt me ook helemaal niet logisch als dietiste zijnde, meer iets voor de pabo. Waar heb je dit gehoord dan ?

Als je gerichte vragen hebt over de opleiding kan ik ze voor je beantwoorden als je wil :slightly_smiling_face:

dat kan toch bij sommige opleidingen wel? Pabo, fysiotherapie, alle sportopleidingen… Maar V&D lijkt me sterk inderdaad.

Ja bij die opleidingen is het logisch. Maar bij Voeding en Diëtiek niet hoor. En al helemaal niet bij economische opleidingen.

Bij de HvA in Amsterdam krijg je wel gym. Dat is geloof ik wel meer omdat daar verder alleen opleidingen worden gegeven die sportgerelateerd zijn.
Ik ga zelf ook voeding en diëtetiek doen, maar dan op de HHS. Ik heb nooit echt van gym gehouden en ik vond het gebouw ook niks. Dat telt bij mij ook allemaal mee haha.