HBO-V boeken gezocht

Hoi hoi!
Ik weet niet of ik het hier mag vragen (of dat het tegen de regels is), maar ik ben op zoek naar
verpleegkunde boeken voor het eerste jaar.

-Effectief verplegen deel 1. Kavanah Dwingelo 3e druk of 4de druk,

-Effectief verplegen deel 3. Kavanah Dwingelo 1e druk of 2de druk,

-Ethiek in praktijk. Van Gorcum, Assen. 7de druk.

-Zakboek verpleegkundige diagnosen. Noordhoff, Groningen. 4e druk

-Anatomie en Fysiologie van de mens. ThiemeMeulenhoff, Utrecht/Zutphen. 3e druk

-Reflecteren, de basis. Op weg naar bewust en bekwaam handelen. Noordhoff,Groningen. 1e druk .

-Zo maak je een verpleegplan. Noordhoff uitgevers Groningen/ Houten. ISBN 9789001804961

-Coelho zakwoordenboek der geneeskunde. Elsevier gezondheidszorg, Maarssen. 30e druk
OF
Pinkhof basiswoordenboek geneeskunde. Bohn Stafleu van Loghum, Houten/Diegem.
OF
Pinkhof Compact medisch woordenboek. Bohn Stafleu van Loghum, Houten/Diegem.

-Inwendige geneeskunde. Thieme Meulenhoff, Amersfoort.

-Beroepsprofiel van de verpleegkundige. Elsevier Gezondheidszorg, Maarssen. 1e druk.

-Praktisch Gezondheidsrecht. Noordhoff Uitgevers Groningen/Houten. 13de druk.

-Communiceren. Boom, Amsterdam. 2e druk .

-Met het oog op de toekomst. Beroepscompetenties van hbo-verpleegkundigen. ISBN 9789088390111

-Gelijk hebben, Gelijk krijgen, Evidence-based reasoning in de gezondheidszorg. Den Haag: Uitgeverij Lemma.

-Rekenen in de Gezondheidszorg. Kavanah, Dwingelo. 4e druk. ISBN: 978-90-5740-079-7,

-Verplaatsingstechnieken, 8e druk , Paraad Uitgeverij Hardenberg. ISBN-nummer 978-90-803133-0-9.

-Observatietechnieken incl cd-rom 4e dr 2007

-Kruisinfectie, incl. cd-rom 4e dr 2006

-Voeding , incl. cd-rom 4e dr 2004

-Uitscheiding, incl. cd-rom m 4e dr 2005

-Wondverzorging incl. cd-rom 3 e dr 2001

-Medicijnen incl. cd-rom 4e dr 2006

-Voorbehouden handelingen, incl cd-rom 4e dr 2007

-Observatietechnieken incl cd-rom 4e dr 2007

Heb jij een van deze boeken en wil je ze graag verkopen? Stuur me dan een berichtje!
Ik vond dit iets makkelijker om een paar uur lang op marktplaats rond te zoeken…

Nogmaals, als dit niet mag, verwijder dit topic dan alsjeblieft :slightly_smiling_face:

Liefs

EDIT: Als iemand deze opleiding heeft gevolgd, en toevallig weet welke boeken eigenlijk helemaal niet nodig zijn, zou ik dat ook graag weten :slightly_smiling_face:

Van welke HBO V is deze boekenlijst?
Ik heb namelijk nog niets gehoord van mijn opleiding haha en wil toch wel zo langzamerhand mijn boeken gaan bestellen.

Hbo-v is toch altijd verpleegkunde?
ik ga t doen aan het windesheim in zwolle

Zoek op bol.com naar tweedehandsboeken. Dat gaat sneller dan het hier vragen denk ik!

^Of polare.nl
Ik heb mijn boeken via bol en polare besteld. Scheelde wel +200 euro met studystore.

Ja, nou eigenlijk hoopte ik dat er iemand een pakket zou hebben ofzo. Aangezien ik op marktplaats boek voor boek moet handelen, en daar komen steeds de verzendkosten nog bij…
Maar ik zal eens een kijkje nemen, bedankt!

Dit kan in het ik-zoek-topic (zie Verkoop). Slotje.