Hallo dames,
In dit topic hoop ik dames te spreken die de opleiding mwd volgen of hebben gevolgd, en wat jullie er van vinden. Ik heb lang getwijfeld tussen de opleidingen mwd/sph/pabo en heb uiteindelijk voor mwd/sph gekozen (eerste jaar is algemeen).
Het lijk me een super leuke opleiding en vind het ook super om met mensen bezig te zijn. Ik hoor alleen veel verschillende dingen van mensen. Ik weet dat je er niet rijk mee wordt. Oke, geld is mooi meegenomen maar is niet het belangrijkste. maar zou toch wel graag willen weten hoeveel je er ongeveer (gemiddeld) mee verdient). Ook hoor ik ook dat je, als je de opleiding volgt, beter thuis kan zitten omdat er niet veel werk in te vinden is. Hoop dat het laatste erg mee valt, want daardoor twijfel ik toch nog een beetje… maarja we zitten ook niet bepaald in een goede periode qua banen etc.
Weten jullie hoe dit precies zit?? ben iig erg benieuwd naar de verhalen van de mensen die de opleiding volgen. Wat voor vakken je precies krijgt etc. weet ik ongeveer wel.
Reacties zijn welkom!!