HBO opleiding gezocht.

Hallo,

ben al een hele tijd op zoek naar een HBO opleiding in de Modebranché. Het enige wat ik weet waarvan ik op uit wil komen en uiteindelijk ook wil gaan beoefenen is het volgende: Moderedactrice.

Verder heb ik geen flauw idee welke richting qua ‘Fashion’ ik dus het beste kan kiezen of welke school?
Bijvoorbeeld:
Fashion Design
Fashion & Branding
Etc.

Volgens de website van HKU kan ik na 2 jaar Fashion Design instromen bij Fashion Communication maar ik vraag me af of ik ook gelijk aan deze opleiding kan beginnen of maar 1 jaar Fashion Design.

Heb het al op diverse forums geplaatst maar hoop dat er toch een kleine kans is dat er hier iemand is die me kan en wil helpen? :dancing_women:

er hoeft geen streepje op de e :slightly_smiling_face:
up!

My bad! :stuck_out_tongue:

als je aardig wat centen hebt, weet ik nog wel een leuke school.
TMO zit in Doorn (bij Utrecht), zo goed als gegarandeerd een leuke en goede baan in de mode. Het is wel een particuliere school en kost zo’n 7000 per semester.

Die optie valt sowieso al af, want dat ga ik niet redden qua centen.
Probeer echt op allerlei forums/blogs informatie te krijgen maar het schiet niet op.
Heb nu geen flauw idee meer van hoe of wat. :zipper_mouth_face:

Ik had inderdaad hetzelfde probleem! Ik heb toen eerst mbo gedaan en daarbij werden de Detex cursussen (onderdeel van TMO) ook aangeboden! Ik zou verder op HBO geen andere school weten, sorry! Succes met zoeken

Je kunt het beste langsgaan/bellen naar die scholen, zij kunnen je tenslotte de beste informatie geven of het wel bij je past of niet.