Hey Kimberley!
Zelf doe ik de opleiding bedrijfscommunicatie aan de HU. Ik vind het heel erg leuk, maar de meningen daarover zijn natuurlijk verdeeld. Zit nu in het eerste jaar en net begonnen aan het tweede blok.
Het eerste blok is mij heel goed bevallen. Het heette caroussel en het was ook wel een beetje zo… je werd een beetje in het diepe gegooid, maar opzich pakte ik dat wel redelijk snel op. We hadden vakken als fotografie, photoshop, taalvaardigheid (denk aan stukken schrijven en spelling), bedrijfsblad (moesten een blad maken), kennismaking journalistiek. Dat was het ongeveer. Voor drie vakken kregen we een opdracht + tentamen en voor de overige vakken alleen een tentamen. Gelukkig alles gehaald het eerste blok, goed begin is het halve werk zeggen we maar!
Verder de manier van lesgeven valt mij reuze mee. Heb hiervoor een halfjaar pabo gedaan en daar was het een grote warboel… hier is het vrij duidelijk wat je voor de les moet doen en wat de docent verwacht. Ook opdrachten zijn duidelijk en het is duidelijk wat je voor tentamens moet leren. Ik ben blij met de opleiding!
Als je meer wilt weten mag je me wel een note sturen voor mijn e-mailadres.
Liefs Marlin