Ik ben echt zo dom. Ik was dus an het praten met een jongen die ik leuk vind. En ik stuurde die video; I’ve mcfallen. En nu zegt hij niks meer terug. Wat moet ik in godsnaam doen
Wat voor video is dat dan?
Een dik persoon in de mac valt en ze zegt i’ve mcfallen
Wat dacht je van een berichtje met: Foutje, was niet voor jou bedoelt?
het is al een paar dagen geleden ik ben echt zo stom
Maakt niks uit. Als jij dat grappig vond, dan is het toch juist belangrijk dat hij het ook grappig vond. Je bent niet stom, je probeerde met hem te flirten. Een gezamenlijk gevoel voor humor is belangrijk, dan kun je tenminste lachen in het leven
Dat hij niet antwoord, zegt meer over hem dan over jou. Ik weet niet hoe oud je bent, maar er komt altijd nog wel een geschikte jongen (of meid ) Het moet spontaan komen, en als hij niet wil, dan wil hij niet. Niet te lang bij stilstaan, maar gewoon verder leven.
Dat is dus het probleem, toen we in real life aan het praten waren was hij echt geintreseerd
HAHA ben ik de enige die dit echt hilarisch vind
Nopes, en de titel van dit topic is ook te mooi
Ik snap m nu pas
Gewoon vergeten en nieuw onderwerp beginnen. Hij hoeft toch niet altijd te reageren op iets?
Ik zou inderdaad gewoon een nieuw berichtje sturen over iets anders, misschien is hij wel vergeten te reageren. Wie weet als je met een ander onderwerp komt dat het gesprek weer opgang komt.
of je stuurt lekker sarcastisch: wat??? vond je dat niet grappig . Zou ik doen, nu is het awkward geworden