Hazel ogen door honing???

Ik heb op paar sites gelezen dat je je ogen kunt bleken met honing… Dan wordt het of hazel of groen.
En bij sommige comments bij blogs stond dat ze geprobeerd hebben, en hetl wel werkt. Allen het is niet voor altijd het gaat na een tijdje weer weg. Ik wil ook heel graag proberen mag toch wil ik weten of er nadelen is, het is maar een honing dt is toch geen kwaad… :pensive:

http://www.beautygloss.nl/2013/04/29/hazel-groene-ogen-met-honing/

Lijkt me niet bepaald goed voor de ogen. En elk paar ogen is sowieso mooi dus niks aan proberen te veranderen

Ik heb die al gelezen , maar toch wil ik nog weten of er mensen meer over weten of gehoord hebben… :wink:

ja gewoon honing in je ogen gieten #yolo

er staat dat je alleen een druppel moet doen… en je kan ook met water mengen…

EXPERIMENTEER ALSJEBLIEFT NIET MET JE OGEN, BEN JE HELEMAAL GEK.

Er bestaat natuurlijk ook zoiets als gekleurde contactlenzen. :hammer:

Dit wou ik net plaatsen en zelfs Mascha vind het best wel een eng idee.

Wtf, dat kan nooit goed zijn. Bovendien: hoe krijg je het er weer uit?
Honing plakt verschrikkelijk, dadelijk ‘lijmt’ het vast aan je oog. Creepy shit.

allemaal bijen in je oog

whut :flushed:

Het zijn wel jouw ogen. Het klinkt inderdaad heel gaaf maar als ik jou was zou ik er nog maar even mee wachten. Het is nog niet lang een ‘hit’ en zodra meer mensen het gaan proberen des te meer reviews en ervaringen op het internet komen. En misschien komen de nadelen dan ook wel aan het licht.

Oké. Eng. Meer woorden heb ik niet. Doe niks met je ogen. Ze zijn uniek. Waarom zou je ze verpesten met honing?

Waarom gooi je niet gewoon bleekmiddel in je oog?

omg

(trouwens ik heb wel reviews gelzen en heb de verschil gezien)
en er zijn mensen die het ook lang doen en zeggen dat er niks gebeurt…

dan worden ze wit, niet hazel :S

Haha jullie reacties zijn zo hilarisch. :grinning_face_with_smiling_eyes: :laughing: