Hay day

Heei allemaal,

Er is nog geen topic over, vandaar dat ik deze aanmaak!

Ik ben helemaal verslaafd aan hay day en ik zoek vrienden die mij helpen en die ik ook weer kan helpen. Hoeft niet via facebook het kan via het game center!

Dus: wie wilt er vrienden worden op hayday?

Misschien kan dit ook wel gelijk een algemeen topic worden? :slightly_smiling_face:

Niemand D:

wat is het precies

Jaaaaaa dat is zo leuk!!! Ben er echt verslaafd aan hoor!

Weet alleen niet hoe dat gamecenter ofzo werkt? Als je dat uitlegt kunnen we elkaar wel helpen, haha

Hay day is een op voor op de iphone/ipod/ipad.
Het is de bedoeling om een boederij te maken en daarbij producten te ogsten en te maken met de daarvoor bestemde machines.
Die producten kun je weer verkopen en opsturen met de bus/boot voor punten en geld.

Het is zeeer verslavend :grinning:

Oh man ik speelde dit echt elke dag, super verslavend haha.
Nu al een paar weken niet gespeeld though, had geen tijd en heb het niet meer terug opgepakt :stuck_out_tongue:

Haha verslavend he. Je kan het altijd weer oppakken. Zo heb ik ook echt dagen dat ik denk pfff, en dan denk ik weer van nou ik doe het maar weer gewoon haha

Ik heb me zonet geregistreerd op deze site om te weten te komen hoe ik op het spelletje Hay Day spullen kan vinden die ik zelf niet heb en wel kan gebruiken.
Hoe doe ik dat?
Anneke

Er staat vooraan bij je Boerderij een grijze brievenbus, als je daar op klikt krijg je een krant te zien met allemaal producten die je bij andere Boerderijen kunt kopen, die krant wordt om de zoveel minuten ververst met nieuwe producten.

Hoop dat dit helpt! =)

Waar ik benieuwd naar dat hoe de mensen mij vinden. Ik sta niet in de krant. Ik kijk daar ook heel veel op maar bv een ijsje(die ik zeker 3x nodig heb) heb ik nog nooit gezien.
Anneke

Er zijn heeel veel boerderijen die tegelijk een aanbieding zetten dus jij komt dan ook bij een aantal mensen in de krant te staan. En dat klopt: ijsjes, suiker, boter, room, kaas en nog een aantal dingen zijn heel zeldzaam in de krant omdat mensen ze vaak zelf nodig hebben, dit moet je dus zelf maken of geluk hebben!

Uppie.

Nog mensen die vrienden willen worden?
En ik ben dringend opzoek naar tape !

Ik speel het, maar ik heb geen idee hoe je vrienden met iemand kunt worden!

Hihi via gamecenter. Heb je daar een account?

Uppiee

speel je het nog steeds? ^^