Havo 4 - profiel economie&maatschappij - lweo stencils

Mijn boeken zijn nu dus geleverd bij mij thuis. Nieuw profiel, nieuwe vakken. En dan zie ik opeens allemaal losse stencils van lweo en stoffels ofzo… Blijkbaar van het vak m&o en economie. beetje raar maar heeft iemand dit ook?
zoja: doe je die stencils dan in een snelhechter of een map?
&
wat is de volgorde van al die stencils.

even voor de duidelijkheid, alleen voor de mensen die op havo 4 zaten/zitten. heel vaag dit, maar moet het gewoon even weten!

xxx

Ik wilde hier ook net een topic over maken! Heb hetzelfde ‘probleem’. Ik ga ook naar 4havo met Economie&Maatschappij, en heb dus ook die stencils voor Economie en M&O…

Ik heb er trouwens 9 voor economie en 3 voor M&O

ja die losse stencils zijn lesbrieven.
1 zo’n mapje is zegmaar 1 boekje met kleine hoofstukjes.
ik deed het per mapje in een snelhechter.
en dan met losse blaadjes erbij, want meestal is er te weinig ruimte om de opdrachten te maken.

haha, oke iig iemand die hetzelfde probleem heeft. ik weet dus echt niet wat ik er mee moet doen. ik denk dat ik alles gewoon zo mee neem, en dan vraag ik het de leraar wel.

oh wacht lees dat berichtje van larrupgirl nu pas.
maar heb je dan niet een keer alle stencils nodig ofzo. dan weet je toch niet welke je moet meenemen? of geeft de leraar dat aan ofzo.

Ik weet ook niet wat de volgorde is, maar ik doe het denk ik in een snelhechter en dan gewoon een schriftje erbij.

@_Wipneus
ja, ik denk dat ik dat ook doe.

Zou je trouwens al die lesbrieven in een jaar behandelen? Lijkt me wel erg veel…

hmm geen idee. ach joh dat krijgen we allemaal wel te weten denk ik.
ik ben benieuwd hoe mijn lesrooster er uit zal zien. chiller of drukker?
weet jij je rooster al? ik niet.

Ik weet het nog niet. Moet pas op 7 september weer naar school. Ben wel benieuwd in welke klas ik zit, want de rest weet het wel allemaal, maar ik kan niet op magister… (ga naar een andere school ook)

Ja, dat zullen we wel te weten krijgen, welke we mee moeten nemen.

Edit; typo

echt oh naar welke school ga je? op onze school werken ze ook met magister. heb geprobeerd te vinden in welke klas in zit via magister maar ik vond het eigenlijk niet.

Ik heb je even een note gestuurd :slightly_smiling_face:

hee!
ik doe vwo maar ik had hetzelfde, maar dan alleen met economie. het zijn inderdaad lesbrieven, en ik deed ze gewoon in een snelhechter. je kan nu nog niet weten in welke volgorde het moet, dat weet je pas als de leraar het verteld ;p maar het is gewoon hetzelfde principe als een gewoon boek! ik had de lesbrieven in een snelhechter, en dan gewoon een schrift voor opdrachten erbij.

thanks!
en dan? elk stencil een aparte snelhechter of gewoon alles bijelkaar.

Heb jij trouwens iets van Stoffels voor M&O?

Edit: stond al in je beginpost :stuck_out_tongue:

Ik heb die lesbrieven ook altijd gehad voor economie & m&o! (zat in VWO). Ik vond het echt kutlesstof haha, maargoed. Ik deed het mapje dat we op dat moment behandelden in een ringband. Je moet ze wel goed bewaren voor je examen btw ;o sommige die gooiden ze weg als ze er klaar mee waren, maar het is (bijna) allemaal examenstof…

doe dit jaar havo over met een totaal ander profiel (E&M) en als t goed is staat op internet welke je meeneemt, toevallig wij werken ook met magister:D