have-to-reads

Hi girls,
hebben jullie nog van die have-to-reads?
je weet wel, van die boeken waar je van denkt, wow, die móet je echt gelezen hebben… want ik ben bijna jarig, en ben bezig met een wishlist…

eentje voor jullie alvast: meisje met negen pruiken, van Sophie van
der Stap Oja, en wie heeft de boeken ‘Magere jaren’ en ‘Fashion Babylon’ gelezen, en wat vond je ervan??
xx

ik heb ervan nix geleze :grinning:

4 vriendinnen 1 spijkerbroek
Maar die heb je vast al eens gelezen…
Oja nog een spannende: Uitgespeeld van Mel Wallis de Vries

ehm de serie van Hoe versier ik een prins, Hoe verover ik een prins en volgens mij is de laatste Hoe weersta ik een prins maar da weet ik niet zeker. Héél grappig =)
als je iets grappigs zoekt. (A)

Mel Wallis de VRies!!!vermist ofzo

Het toevallige leven van Justin Case en Hoe ik nu leef beide van Meg Rosoff

mijn vader heeft van de week een lezing gehad van dat meisje met de 9 pruiken;) ik heb het boek niet gelezen, miss wel van plan :slightly_smiling_face: x

dat is toch van een meisje met kanker die pruiken kocht en ze een naam gaf (dit klinkt een beetje oppervlakkig maar niet zo bedoeld) ?

van de ellegirl (A)

lijkt me wel een boeiend boek.

Shopaholics :mnmldance

MZZL meiden !

Mxxl meiden vond ik aleen het eerste boek leuk, daarna werd het oppervlakkig :stuck_out_tongue:
13 envloppen en 1 rugzak - maureen johnson echt heeel leuk :slightly_smiling_face:
3 vriendinnen 1 frutige zomer - lijtk een ebetj eop die van de spijkerbroek maar ik vind hem leuker…
en de boeken van Jaclyn Moriarty… (vlinders en vreindinne, 3 meiden en de liefde en het ongelofelijke schooljaar van scarlett M.)

Piraten - Celia Rees (Niet echt een meidenboek van nu, beetje geschiedenis… Maar heel mooi!)
Wereldmeiden - Sarah Fain en Elizabeth Craft
Pretty Little Liars (deel 2 komt nog) - Sara Shepard
De VIP-List (serie: deel 1 is Van New York naar L.A., deel 2 is Beverly Hills High, deel 3 is Malibu Beach en deel 4 komt nog dacht ik.) - Zoey Dean
De Clique (serie) - Lisi Harrison
Hoe verliefd mag je zijn? - Katarina von Bredow. Té mooi, mijn favoriet.
De It-Girl (serie) - Cecily von Ziegesar

Let’s get Lost en Pretty Things van Sarra Manning. Zijn wel engelse boeken, maar wel zeer vet.

En eens niet van die Meisjes-meisjes boeken…

Ik was twaalf en fietste naar school - Sabine Dardenne gaat over hoe zei 80 dagen in de kelder van Dutroux heeft gezeten
The curious incident of the dog in the night-time - Mark Haddon gaat over een autistische jongen die de moord op de buurhond probeert op te lossen. (klinkt misschien suf, maar is zooo mooi en interessant)
Het wonderbaarlijke voorval met de hond in de nacht - Mark Haddon zelfde als hierboven maar dan Nederlands
Komt een vrouw bij de dokter - Kluun Over een man wiens vrouw borstkanker heeft en hoe hij hiermee omgaat
De Weduwnaar - Kluun Het vervolg op hierboven, over zijn reis en het rouwen.

thanks meiden, kan er zeker wat mee!
xx :couplekiss_man_woman:

ja idd, is dat boek. Écht zooo’n aanrader!!

Deze boeken vind ik erg leuk en mooi: (ze zijn al genoemd… maarja…)
-Hoe ik nu leef
-De Clique
-Het wonderbaarlijke voorval met de hond in de nacht

Harry potter, :grinning:
vlinders en vriendinnen

De ‘it-girl’-serie van Cesily von Ziegesar! Echt leuke boeken!!

Boeken van Kate Cann vind ik ook erg leuk :slightly_smiling_face: