Havaianas

Kun je havaianas ook gebruiken als soort van waterschoentjes voor in de zee ? Want ze zijn toch wat zwaarder dan gewone slippers?

Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

Het ligt eraan wat voor Havaianas je koopt. Als je de slippers koopt zou ik het persoonlijk niet doen omdat ze best wel duur zijn en er soms best een sterke stroming in de zee kan zijn.

Als je die echte waterschoentjes koopt kan het natuurlijk wel.

Slippers blijven drijven, dus erg makkelijk loopt het niet onder water, plus het zijn teenslippers en zitten niet ‘vast’ bij je hak. Dus voor in de zee kan je beter gewone waterschoentjes aanschaffen

Ik bedoel wel echt die slippers ja.

Oke nou ja ik dacht dat het misschien wel kon omdat ze wat zwaarder zijn dan gewone slippers hoorde ik, toch bedankt :slightly_smiling_face:

dat kan niet, dat wil niet om de redenen die lamanzana zegt. dat had je zelf ook echt niet even kunnen bedenken

Ik heb havaianas die vast zitten bij je hak. Dus dat zou in principe moeten lukken, heb het alleen nooit geprobeerd.

nou sorry hoor? Ik had gehoord dat die zwaarder waren dus ik dacht dat als ze zwaarder zijn misschien ook wel minder drijven.

Alsnog, als ze minder drijven dan heb je kans dat ze in de stroming bij de bodem verdwijnen.

Als je dure slippers koop zou ik ze niet aan doen in de zee of een rivier, daar zou ik dna gewoon lekker goedkope waterschoenen voor kopen :slightly_smiling_face:

nog over havaianas, weten jullie toevallig een site waar je ze goedkoop kan bestellen? bijvoorbeeld uit amerika?

@xoxlivelife

Je kunt ze hier kopen:

havainas zitten alleen vast om je tenen. als jij in de stroming van de zee zit ben je die zo kwijt. bovendien zou ik persoonlijk niet met dure teenslippers van rond de 20 euro in het zeewater gaan, tenzij je ze vies en lelijk wil hebben.

xoxlivelife, je kunt misschien ook goedlijkende neppe kopen op ioffer? of je moet naar brazilie gaan, daar hebben ze echte voor maar 5 euro!

het maakt eigenlijk niet uit hoe zwaar ze zijn, want onder water merk je daar niet veel van. het blijft gewoon niet zitten omdat het niet goed vast zit.