Haten jullie het ook zo als..

Je naar de bioscoop wilt, maar je in een klein rot dorpje woont waar de bussen op zaterdag middag al vanaf kwart over 4 uurs dienst rijden? En je dus niet om 7 uur bij de bioscoop kan zijn? =] Join the club, klote arriva ¬¬

Nee, dat overkomt mij namelijk niet. :slightly_smiling_face:
Lang leve Amsterdam.

Ik woon in de stad, dus geen ervaring mee.

Geen last van.

ja dat herken ik.
stom kutdorp xD, ik wil ook in de stad wonennnn :frowning_face:

Ik woon ook in een dorp, maar ben gelukkig bevriend met mensen die een auto hebben en anders fiets ik wel een half uur.

x] Be glad, ik woon echt in het meest kleine, afgelegen rot dorpje ter wereld… er is hier niet meer dan 1 supermarkt, 4 kerken, 1 soort van DA en verder geen ene klote xD Je moet overal de bus voor pakken om ergens te kunnen komen en als dat rot dan ook nog eens niet rijdt… ;-;

Ik woon in Den Haag, dus heb er geen problemen mee
Den Haag 070 JWZ xD

De route die ik zou moeten fietsen is niet erg veilig, en ik denk dat ik daar dan ook een uur over zou fietsen… Helaas hebben mijn vrienden wel dr rijbewijs maar geen auto ¬¬

Gelukkig woon ik in Almelo (:
ga verhuizen?:open_mouth:

urghh echt he o.O
naja soms gaan we nog wel op de fiets maar om een uur rijden - dan 2 uur bios - en dan weer uur terug rijden is ook niet een feest.

Verhuizen is geen optie… xD Opzich woon ik hier prima, maar ze moeten is wat meer dingen voor jongeren maken ¬¬ maarja, nogal Christelijk dorp, dus een bios zal hier nooit komen x] helaas…

050 !!!

JA en je nooit uit kunt gaan omdat je niet alleen naar huis mag fietsen, en de bus inderdaad ook geen optie is.

Als je met een paar mensen fietst is het toch niet eng joh. & misschien de auto van ouders pakken of zo?

Nou ik zou samen met een vriend gaan, en hij heeft nog geen rijbewijs, xD het is gewoon klote dat die bussen niet rijden… M’n broer heeft ook geen zin om te rijden en mn ouders vraag ik niet eens want die zijn helemaal al in een kut stemming xD Dat wordt weer gezellig een avondje kamer-zitten x3

050 jwz. :metal:

@anooouk en @Ansjofel

070 ROCKSS!!! :grinning:

ik zou het zeker haten. maaaaaar ik woon gelukkig in Amersfooort!