Hate

Allereerst, wist ik niet of dit hier hoorde maar oké.

Een tijdje geleden kreeg ik ruzie met de vriendin van mijn beste vriendin.
Waardoor ze me ging haten (door een misverstand.)

Nu spreek ik die ‘haat-vriendin’ om het zo te noemen via mijn beste vriendin op Skype.
Blijkbaar noemt ze me een slet ook al pap ik niet aan met elke jongen etc. en ze verzint vanalles wat negatief is over me.

Dus ik vroeg om me samen met die ‘haat-vriendin’ in een groep te steken op Skype.

Wanneer ik in de groep zat ging ze direct ‘aanvallen’.
En allerlei beledigende dingen naar mijn nek gooien meestal ging het dan over mijn sletterig gedrag (dus niet uiterlijk).
(Terwijl ik amper met jongens omga en amper met ze praat? Lol?)

Maar dan vraag ik me af; waar is je respect?

Als ik iemand zou haten hou ik die dingen voor mezelf en laat het gewoon als het is om conflicten te vermeiden.

Dus nu heb ik eigenlijk een vraag voor jullie;

Als jullie iemand haten, zeggen jullie dan ook beledigende dingen en scheldwoorden in elkaars gezicht/ achter die persoons rug?

Of houden jullie gewoon je ‘haat-gevoelens’ voor jezelf?

Groetjesssss <3

Riley P.

Ligt eraan waardoor je ruzie hebt gehad. Als je gaat flirten met mijn vriend, ja dan maak ik je dood. Maar vind je me een trut ofzo, daar maak ik me niet druk om.

Dit zegt al wel genoeg toch? Ik vind je echt heel kinderachtig wanneer je expres beledigingen in iemands gezicht gooit.

Nope nooit gedaan.
De reden was eigenlijk omdat ik voor dat ik haar kende met een jongen een relatie had (nu nog steeds trouwens.)
Ik werd boos op haar, want ze stookte ruzie tussen mijn vriend en ik.
En toen kregen we soort van ruzie, waarom ze me nu haat.

Heel eerlijk vind ik dit nogal een kinderachtige situatie van beide kanten. Jullie kunnen toch ook gewoon normaal met elkaaf een gesprek aangaan ipv elkaar gelijk ‘haten’?