Hei,
Zoals aan de titel al te zien is… Ik haat m’n leven!
Ik heb altijd het gevoel dat ik niks goed kan doen.
M’n ouders zijn gescheiden, en ik kan het absoluut niet vinden met de vriendin van m’n pa. Ze dreigt met slaan, en als ik gewoon op de bank zit en tv kijk geeft ze mij van alles de schuld, terwijl ik niks doe.
Mijn vader is erg veranderd door haar, en hij geeft me het gevoel dat hij meer om m’n broertje heeft. Hij gaat met hem naar de MacDonalds en naar de film. En ik zit thuis.
Met mijn moeder gaat t soms wel goed. Maar ook zij geeft me het gevoel dat ze meer van mijn broertje houdt. En mijn stiefvader, tja ik weet t niet. Ik mag hem soms wel, maar k kan me ook vreselijk aan hem ergeren, zijn opmerkingen soms… Dan denk k echt: Jezus als je niks beters te zeggen hebt hou dan gewoon je bek!
Het klinkt stom, echt stom maar ik zit liever op school, bij mijn vriendinnen die achter mijn rug om over me praten, dan dat ik thuis ben.
Het liefst loop ik weg, ver weg. Ver van huis, ver van mijn moeder, ver van mijn stiefvader, ver van mijn vader, ver van mijn stiefmoeder, ver weg van de mensen die niet om me geven. Een eigen leven leiden zonder telkens te horen te krijgen dat alles mijn schuld is.
Misschien ben ik nog wel liever dood.
Sorry, ik moest even ergens, waar niemand me echt kent, mijn verhaal kwijt. Sorry