hate love, but 2 crushes

hallo ik ben 14 en heb een vraag is het raar om twee jongens tegelijk leuk te vinden? Het probleem is A. is mindr onbereikbaar dan B. maar b vind ik leuker. Heeft iemand hetzelfde? (2crushes)
xoxo

dat heet van 2 walletjes eten.

ik hád hetzelfde,
ik vond mijn ex leuk, maar tegelijkertijd ook zijn beste vriend, en die was laat ik maar zeggen, onbereikbaarder.
toen was ik ook 14, misschien ligt het aan de leeftijd? :stuck_out_tongue:
ik moet wle zeggen, dat ik na 2 jaar de verkering beëindigde en nu toch met mijn ex’ beste vriend ga :blush:

ik denk trouwens niet dat je je relaties van nu, heel erg serieus moet nemen, zoals het vertrouwen in de liefde kwijtraken enzo , kinda overdreven…

Je bent pas 14 en nu al vertrouwen in de liefde kwijt? Oké…

oke ik overdreef met dat vertrouwen in liefde kwyt en i hate love, maar moest t ff kwyt… Nog iemand die ook 2 crushes heeft/heeft gehad ? X

Hahaha, vertrouwen in de liefde kwijt op je 14e is inderdaad behooorlijk naief. Dan weet je nog niet eens wat echte liefde is. Maar dat slechts terzijde.

Ja, ik heb ook al heel vaak meerdere personen tegelijk leuk gevonden… Lijkt me menselijk. En anders iets wat mensen sowieso kan overkomen.

Helemaal niet, dat is het geval als je ook echt iets ‘hebt’ met 2 mensen… Dus bijvoorbeeld een relatie met 1 jongen en ondertussen zoenen met een ander. Of seks hebben. Of zelfs een relatie met 2 personen. Dat is niet zo als je gewoon 2 mensen leuk vindt…

ahum @c1993:

haha dat is helemaal niet raar!
ik vond ooit ook 2 jongens tegelijk leuk, maar dat ging een beetje inelkaar over…
de ene jongen ging ik steeds minder leuk vinden en de andere jongen steeds meer, en die laatste is nu mijn vriendje :stuck_out_tongue:

Haha ik had preciés hetzelfde!
Maar ik zat er zelf ook echt mee dus ik heb niet echt tips, sorry!

wat is ECHTE liefde dan?
voor mij is dat een koppel dat 60 jaar getrouwd is en nog altijd hand in hand lopen…
dus op mijn 19e geloof ik niet dat ik de ECHTE liefde ken, :frowning:
ken jij die?

haha maakt niks uit, het is juis fyn om te weten dat ik niet d enige ben! En het ligt dnk ik ook aan de leeftijd/pubeteit?

Als je de één leuker vindt, lijkt het me vrij duidelijk.
Dan zou het raar zijn als zou je voor de ander gaan, dan blijf je altijd met die ene in je achterhoofd.
En dat zou vals zijn.

Ehm, daar is niks naïef aan. Ik ben totaal niet naïef, en heb bagger-slechte ervaringen gehad met relaties, en die kwamen dus ook al op mijn 14de voor. Dan heb ik er niet veel gehad. Maar als jij niks anders dan shit heb gehad hebt, is het vrij logisch als je het zo op zijn tijd niet vertrouwd… :wink:

jaa dit komt me bekend voor, zelfs toen ik een vriend had, had ik kriebels voor een andere jongen (sommige jongens, daar raak je dat gevoel nooit voor kwijt). Dit is menselijk, maar je moet niet van twee walletjes gaan eten.